Jul 3, 2013, 11:16 PM

Разковани дъски - 33 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
1370 0 3
4 мин reading

Няма как щастието да Ти се усмихне, ако си вечно кисел.

 

 

Когато Разумът е на крачка от срив, тъмната страна вече е на половин.

 

 

За да разбера истинската същност на жените, излизащи от козметичния салон, започнах да се занимавам с археология...

 

 

Полиглот съм, но предпочитам да ми изпращате парични преводи.

 

 

И най-малката сума е за предпочитане пред голямото обещание...

 

Съдбата предлага безброй маршрути, по които да тръгнеш, за да намериш себе си, но не оставя никакви ориентири. За сметка на това, залага капани в изобилие...

 

 

Само Смъртта няма странични ефекти и не приема рекламации...

 

 

Изкъпи се, бе! Поне да си чист пред съвестта си!

 

 

Моето скромно пожелание:
Да оЖивее Свободата!

 

 

Ние, хората обичаме животните. Но не съм сигурен, дали любовта на тези, които изяждаме, ни прави по-добри...

 

 

Любимият филм на завряния зет бил "Да изчезнеш за 60 секунди"...

 

 

Трудова злополука по пътя към властта: докато пълзеше, голям камък му падна от сърцето и му потроши пръстите на ръцете...

 

 

Обикновено всичките ми попадения са мъртви. Подпис: снайперист.

 

 

Дори новите лица в политиката винаги ще си вървят в комплект с нови задници.

 

 

Несподелена любов към парите няма.

 

 

Особеност на българската политика: при всички положения това все още не е всичко.

 

 

Доброволец съм. Искам да ме реализират като еротична фантазия.

 

 

Ще приема 1000 000 долара в своята сметка като изключителен жест на добра воля.

 

 

Размисли на шизофреника: "Как да се обърна към себе си, като в душата ми и без това е тясно за двама!"

 

 

Новият филм за съпруга-отмъстителка: "Знам какво забрави миналото лято" и втората му серия - "Още знам какво забрави миналото лято".

 

 

Дори когато беше горе на черешата, установи, че това не е върхът на сладоледа...

 

 

Не знам дали съм на прав път. От двете му страни има пропасти.

 

 

Глобалното затопляне оказва ли влияние върху семейните отношения?

 

 

За разлика от нас, българската икономическа криза се намира в превъзходна форма.

 

 

Понеделнишко прозрение: Няма полза да чукаш на дърво, ако нещата

удрят само на камък.

 

 

Обикновено не черпя вдъхновение, а се черпя по случая, когато то дойде.

 

 

Истински живеят само хората, които умират да бъдат обичани.

 

 

Интернет-версията на "SUMMER TIME" - "spammer time".

 

 

Ще започнем истински да си помагаме, когато спрем да си пречим.

 

 

Щеше да е хубаво, ако насилието в училищата се свеждаше само до това - да бият звънеца.

 

 

В играта на думи печели онзи, който има последната.

 

 

Грешните мисли водят до задоволителни решения...

 

 

Най-важното при секса след употреба на значително количество алкохол е, да имаш усещане за жена...

 

 

Не е вярно, че българинът води застоял живот. Всеки ден упорито бяга от късмета си...

 

 

Съвестта е най-досадният спам.

 

 

Когато вършиш едновременно няколко неща, рискуваш едновременно да ги омажеш всичките...

 

 

Разликата между големите и малките мечти е като разликата между големите хора и дребните човечета...

 

 

Най-тихото място във Вселената, това е центърът на глупостта...

 

 

По-добре цар на глупците, отколкото роб на някой дребен хитрец.

 

 

Добър начин да не се самозабравяш, е да оставяш след себе си запомнящи се неща.

 

 

Нямам нищо против секса за една нощ, стига тя да е полярна...

 

 

Дори правейки Любов, а не война, ние създаваме потенциални войници...

 

 

"Всяко зло за добро" - това ми прилича по-скоро на размяна на заложници...

 

 

Докато търсят себе си, на хората винаги им се иска да намерят нещо пò така...

 

 

Най-голям интерес сред групата наркомани, посетили галерията, предизвикала картината на Мане "Закуска на тревата"...

 

 

За да преминеш границата на търпението, виза не ти трябва...

 

 

Направиха му снимка за спомен. Рентгенова...

 

 

Митничари са успели да засадят до реката в близост до митницата Влачеща върба...

 

 

Толкова мисли ми се въртят из главата, та се чудя как не съм припаднал от световъртеж...

 

 

Типично българско обяснение: Бива ли така точно така да не бива?

 

 

Крайно време е образователното министерство да извади всички учебници от учебната програма.

 

 

Мисля, че всяка жаба първо трябва да си опознае гьола...

 

 

Подобно на ракията, Свободата така може да Ти завърти главата, че да Те направи неспособен да ù се радваш...

 

Кирето, 23.06 – 03.07.2013 г., Бургас

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • "...Ще започнем истински да си помагаме, когато спрем да си пречим...".

    Кире, ако продължиш да пишеш така остроумно - ще ми свършат думите за "похвали" към теб. И после - да не кажеш, че ще ти "преча"! Харесах!

  • Танче,
    в сладко-кисел сос
    Поздравче!
  • Кире, все се каня да те питам, тия пайчета (не паячета) с каква глазура ги гарнираш? Докарваш им някакъв странен вкус - хем сладичко, хем леко нагарча...
Random works
: ??:??