Apr 5, 2019, 4:28 PM

 Регистрация 

  Prose » Humoristic
1361 8 12
Multi-part work
1 мин reading

  

Терзанията на един бъдещ потребител

Падам си читател.

Искам да чета, ама защото ми се ще от време на време и да изкажа някоя умна мисъл за прочетеното, да дам акъл на някой й друг автор, ще трябва да се регистрирам. И понеже съм само читател и фен, реших потребителското ми име да е фен.

Ххм - фен на руски е сeшоар. Създава насочена въздушна струя – демек прави вятър – Да не си помислят, че ще ги четкам?  Не става. Пък и то на кирилица не можело. Ще го напиша Fen. Да, ама това пък значи блато. Ще ме свързват с потъване, гадна смрад . Може да не съм като чист планински ручей, ама чак пък блато ... Пак не става.

Fan – така се пишело на английски. Обаче ми звучи като част от профан. С такъв ник асоциацията ще е, че нищо не разбирам от литература и какво търся там, че и коментирам на всичкото отгоре. Да му допиша на тоя fan нещо.

Fan-cy хем съм фен, хем и малко по-така. Fancy. Фантазия. Уф, така пък може да ме вземат за някоя фръцла с високо самочувствие, дето се смята за неотразима .

Имам си име, даже три и ЕГН, но с тях ставам прицел за всякакви мошенници . Пък и с тоя фейсбук... Всеки ще е на ясно коя съм и какви простотии пиша (не особено често надявам се, но все пак...)

Страданията ми са като на младия Вертер. Werter? Асоциации за нещастна любов и склонност към самоубийство.

О, Боже! Как да се регистрирам?

» next part...

© Blue All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Jonnn, благодаря ти! Това, което пиша, обикновено е по- късичко от коментара ти. Пък терзанията са на друга потребителка - поетеса.
  • И аз очаквам продължение...Предложението ми е "НеФен", пък си остани фен...
  • Това вече е чужд проблем!😅!
  • На мен Блу си ми харесва. Очаквам с интерес какво ще й се случи на твоята героиня. Започва доста весело.
  • Радвам се, че съм те усмихнала, Ади!
  • Йеха! Усмивки
  • Фън-шуй.
  • Да
  • Благодаря, Силвия. Не бях се замисляла, но това е идея. Примерно за разни смешни ситуации след регистрацията.
  • Увлекателно разказваш, надявах се да продължи.
  • FeHkA или Fen4o
    пиши на псевдокирилица
  • Я си напиши просто името
Random works
: ??:??