Jun 8, 2022, 8:27 PM

Руснаците хапят 

  Prose
590 4 5

Две политически събития, на пръв поглед причинно несвързани, се оказаха в хронологична последователност. Първото от тях е възпрепятстването на Лавров да кацне в Сърбия. А второто е внезапното като светкавица оттегляне на ИТН от коалицията /еднолично решено от Слави Трифонов!!!/. Поощряван непрестанно от САЩ, премиерът Петков не се поколеба да отсвири Лавров, при това с апломб, но тържеството му се оказа твърде кратко. Хората отдавна са го казали под форма на народна мъдрост: "Когато атовете се ритат, магаретата трябва да стоят настрана!"

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • А какво има общо между К. Петков, Македония и Румъния и въздушното пространство до Сърбия? Що не мине през Турция, Гърция, Албания за Сърбия! Гориво бол! Или Вучич да иде до Кремъл! Политики, политики, интереси!
  • С цялото ми уважение към теб, Младен, моето мнение е различно.
    За 32 години управляващите само затягаха зависимостта ни от руския газ, а тези момчета Кирил Петков и Асен Василев само за 2 седмици (след наглото искане на Русия да се плаща в рубли изцяло в противоречие с действащия договор за доставка) успяха да намерят други източници и за още 2 седмици успяха да реализират доставката. Затова кукловодите от Кремъл опънаха конците на куклата, която играеше фалшив герой в коалицията и тя изчезна от сцената, защото им е важно да се върне икономическата зависимост от Русия на политическа ни сцена, а с нея и позорната, корупционна, политическа зависимост от същата Русия. Тези момчета се опълчиха на Радев, когато осъзнаха, че е слуга на Кремъл, въпреки, че той ги покани в политиката!!! Опълчиха се и на самия Кремъл!!! А за подобно поведение се изисква сила, смелост и свободолюбив дух, които са присъщи на орлите и лъвовете, не на магаретата, без значение какво ще стане с правителството.
  • Всъщнот Кирил Петков се държи като истински Български държавник. Такъв като него и Асен Василев не сме имали от времената на Стамболов. Дано не се нареди неговата посечена сатуя до черепа на Стамболов в градинката пред "Кристал". А за атовете -- хубава половица ама показва какво ни е самосъзнанието -- магарешко. Атовете като се ритат, на орлите и лъвовете не им дреме. Впрочем изобщо не вярвам, че САЩ имат отношение към отказването на разрешение на крантата Лавров на прелети. Той, Лавров, този конфликт нарочно го предизвика за да всява вътрешно-политически раздор в окаяната ни родина. Запитайте се:
    "Cui bono?" (Lat) = "Кой печели?" от:
    1) Не-приемане на еврото (нашите лихви и достъпи до бизнес кредит са знашително по-лоши от тези в еврозоната) = спъване на развитието
    2) Вето на Македония = отваряне на пропаст между БГ и Македония за 4 поколения
    3) Не-модернизиране на армията = зависимост от фашистка русия
    4) Внушения, че икономиката ни е зле заради санкциите = пълни глупости
  • Според мен е за добро.Имате спешна нужда от нови избори,преди канадеца да е затрил държавата окончателно.
  • Те, атовете наистина се заритаха, но какво следва от тук нататък, май още ще затъваме!
    Хареса ми, Младен!
Random works
: ??:??