Dec 1, 2010, 8:50 AM

Само се моля... 

  Prose » Humoristic
1322 0 36
1 мин reading

 

В града ни тържествено бе открит магазин на веригата „Lidl" Той стана един от десетте най-щастливи градове в страната ни. Имахме представител от входа - будната пенсионерка леля Злата. Още същата вечер тя свика  пресконференция, на която разказа за историческото събитие и през цялото време се кръстеше, че  е оцеляла по чудо. Първите два дни благородно дадох предимство на бедните пенсионери, майките с малки и по-големи деца, безработните, работещите и т.н. На третия реших и аз да се възползвам от апетитните промоции, но при вида на огромните опашки се врътнах и пазарувах в съседната „BILLA". На следващия ден историята се повтори. И така до ден днешен… Цял град се изреди, само аз  не мога и не мога да проникна. Кой ми е виновен, че нямам здрави лакти? Завиждам на моите съграждани, които гордо ситнят  по улиците, здраво стиснали торбичките на Lidl. А в очите им греят щастливи пламъчета… Вече почнаха да ми се подиграват: „Ама ти още ли не си влизала в „Lidl"?!  Чудя се къде да се скрия от срам. Една нощ сънувах кошмар:  цели пълчища жълти торбички ме гонят, а аз тичам обезумяла. Накрая се строполих на земята, а те като почнаха да ме налагат… И всичките – пълни. Захвърчаха ония ми ти бутилки олио, шоколади, портокали, банани… Що бой изядох! Събудих се, плувнала в пот. Не, така повече не можеше да продължава – крайно време беше да измисля нещо! Едва дочаках утрото и взех назаем от комшийката две торбички на  Lidl, напълних ги с книги (това имам) и прекосих града от единия край до другия. Ръцете ми омаляха, адски ме цепеше кръстът, но одобрителните погледи на моите съграждани ми даваха кураж. Успях да възвърна уважението им и да спася честта си.

Само се моля комшийката да не се разприказва…

 

© Вилдан Сефер All rights reserved.

Author has locked rating.
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Поздрав Феичке! Абе "всяко чудо за три дена", само дето си съсипала кръстчето си А аз и в Мола все още не съм влизала...
    Развесели ме преди лягане! Благодаря ти!
    Весели празници ти желая от сърце!
  • Ей така се оправя настроение.Добре,че и комшийката е прибран човек-запазила чантичките.Те така се гради имидж.Пълни чанти от Лидл...с книги.А де!!!

  • Еех, какво ли не измисля човек, само и само да възвърне уважението на другите
    Развесели ме, Вили!
  • Няма скоро да се възползвам от евтенийката... не са ми по вкуса опашки и блъсканици...

    Прекрасно си пресъздала ситуацията!
  • Бях за първи и последен път в Лидъл! Два часа висях на километрична опашка за 4 шоколада и 1кг банани... Достатъчно време, за да съчиня ето това:

    Промоции, промоции...

    Топ оферти ден след ден
    на промоции зоват.
    На опашките сме в плен
    ние пак за кой ли път.

    Мами ни гигант-билборд -
    следваме го щем не щем.
    Пазаруваме нонстоп
    и не можем да се спрем...

    Вместо книги у дома
    все рекламки си редим.
    Само туй ни е в ума:
    как и колко да спестим.

    Лошо няма във това -
    всеки хапва, да е жив.
    Тъжен факт: поевтиня
    и животът ни, уви...



  • Опълченците на Лидл

    О, Лидл!
    Вече три часа как тълпите
    чакат да отворят вратите...

    Еее, жестоко...ако можех, бих се разхождал по цял ден само с пликчета, ама не толко пълни, да не се сецна, за да си спестя отегчителното пазаруване... Поздрав!
  • Яко!
  • Ще се пробвам и аз тогава с едни торбички, защото и аз още не съм се доредила! Благодаря ти за свежия хумор!
  • Благодаря на всички! Най-после успях да проникна! Много съм щастлива!!!
  • Чета с интерес, Вил!
    Предстои и в Бургас да отворят...
  • ха, ха, ха,....!!!
  • И аз като Галина...
    Пък то нали откриват почти всяка седмица нови магазини, няма да свършат я...
    Нищо, че после може да почнат и да ги закриват...
    Поздрави, Феичке!
    Бъди!
  • Браво за идеята и разказа! Почти чувам Чудомир...
  • Не ми стана смешно, мила, заболя ме...Тук е едва ли не срамно да носиш лиделски торбички, най евтината верига е...А подарък да поднесеш от там на твоите шефове испанци сигурно ще ги обиди.
    Аз лично харесвам много сладкишите там, бисквитите, а зимно време пускат и едни бомбони с коняк, мммммммммм.
    Поздрави!
  • Уникална си!!!

    Е, нямаш грешка, Вилданчик!
    Смях със сълзи...
    ((( )))

    ПП Вилдан, а аз дори мнооого късно разбрах, че имало някакъв магазин... новооткрит... някакъв си...
    И то съвсем случайно

    Обикновено се придържам към многоуважаваната от мен поговорка "На прехвалени ягоди с голяма кошница не ходи"...
  • Благодаря ви! Наистина плача за бой - още не съм пазарувала в "Lidl"!
  • Моли се много силно, Вилдан! Стискам палци! Поздрави!
  • Много свежичко!
  • Блазе ти! Поне си ги имате... и "Lidl" и "BILLA". А ние все трябва до голямото село да ходим.
    Гледах репортажите за откриването и се смях, и тъжно ми стана, и жално. Ако хората имаха нормално доходи нямаше да тичат по разни промоции и да стават за смях.
    Поздрав, Вилдан!
  • Дано си мълчи милата, че иначе горко ти!
    Голям срам дъ знайш!
    Трагикомично е!
    Едно време се редяхме пред книжарниците, днес пред хипермаркетите.
  • Поздрави и от мен, Вилдан!!!
  • Благодаря ви за отзивите! Стефче, чак пък велика!

    Както се смях, ми стана тъжно и много жалко за действителността, в която живеем...
  • Да ти имам кошмарите, Феичке! Поздрав!
  • Вилдан, ти си велика!!! Аз все се каня за едно олио и един камион да напиша...и накачени 1000 човека по него.Висят на по една ръка,като маймуни.Хората озверели, а ония стари зелени бутилки блестят...и на мен ми е весело. Като на теб!Супер си! От коя верига да те поздравя?!
  • Без яки лакти, плачевни факти!
  • И аз ви благодаря за усмивките!
  • Браво,Феичке! Много ме развесели!Посмях се от сърце, че то на човешката глупост, не си струва човек да се ядосва!
  • Много свежо си го описала, Феичке!С поздрав и усмивки!
  • Усмивки и поздрави!
  • Тук в Лондон има много от веригата магазини, но пък няма кой да спретне удивителни истории като теб, Вилдан. Барона
  • посмях се много, за което ти благодаря
  • Поздрав, Феичке.И аз съм същата. Само слушам чудесии колко ефтино било.Хубав ден.
Random works
: ??:??