Jan 16, 2008, 7:40 PM

Сега (I Don't Care) 

  Prose » Others
1823 0 5
1 мин reading

Ерата на бързото хранене.
Десетилетието на поръчките по интернет.
Годината на безплатните mp3-ки.
Месецът на скъпите ски курорти.
Седмицата на "breaking news" по CNN.
Денят, в който не ми пука.
Часът, в който ям „бързо", защото нямам време да ям бавно.
Часът, в който поръчвам по интернет, защото в MALL-a има прекалено много чалга.
Часът, в който тегля безплатно, защото copyright-a на CD-тата е прекалено скъп.
Часът, в който не ме засягат ските.
Часът, в който извънредните новини не ме плашат, защото смъртта на тялото е маловажна, докато душите измират подред.
Минутата, в която тегля майната на всичко.
Минутата, в която "Coca Cola"- та ми е по-възбуждащо сладка от всякога.
Минутата, в която eBay е храм, YouTube е кино, а MySpace е просто седянката на самотните моми и момци.
Секундата, в която откривам себе си в Google.
Секундата, в която новата ми безсъвестна душа изтича с лед от машина за Pepsi.
Секундата, в която разсъдъкът ми бива изхвърлен в кофата за рециклиране. (Жълтата)
Секундата, в която Recycle Bin-а с чувствата ми е изпразнен.
Секундата, в която shaker-а разтърсва оформяното ми в „Клъцни/Срежи" тяло и коленича пред химическата тоалетна, повръщайки съвест, желания, мечти, разсъдък; в която съм празна и започвам да трупам нови в New Folder.
Защото iPod-а ми смени песента, а Nod-a май пак хвана вирус в остатъците от съзнанието ми...


създадено от самата Завист,
16 януари 2008 г.

© Неда All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Невероятна си!
  • Мислила ли си каква искаш да станеш за вбъдеще? Определено би ти провървяло в журналистиката Много е вдъхновяващо... и силно... Браво, Неди, едно от най-добрите неща от теб, които съм чела
  • Благодаря много, Кети.
    Мерси много и на теб, Ани. Точно това си има история- писано е в часа по английски, докато класът ми едновременно обясняваше как е вредно бързото хранене и как го обичат, и как им писнало всичко да е компютъризирано и роботизирано, но обожават РС игрите си...
    ...и аз просто, понеже никой не желаеше да ме чуе, тръгнах да пиша каквото мисля из тетрадката си...
  • Много ти обичам нещата и това е много добро. Чак се чудя откъде се вдъхновяваш така за твоето толкова различно лично мнение и гледна точка върху нещата.
  • Неди, възхитена съм от начина, по който описваш заобикалящия ни вещомански свят, много е оригинално и много правдиво, тук всеки намира себе си, поздравявам те от сърце!
Random works
: ??:??