Jul 26, 2019, 2:07 PM

Секс и духовност 

  Prose
877 5 15
3 мин reading

 Нека отворим една тема, свързана не с нещо друго, а със секс. Ако напишете гореспоменатата думичка в гугъл, ще получите не малко информация. Ще бъдете способни да се ограмотите, да разберете колко е важно това за вашето здраве, колко точно калории ще загубите, как това ще се отрази на психиката ви, какви хормони ще се синтезират по време на акта, как ще излезнете от депресия ако "практикувате" редовно, какви пози биха ви доставили по-голямо удоволствие и т.н. . Съгласна съм, но нека погледнем нещата под друг ъгъл, изключвайки за момент факта, че сме една биологична машина, гладна за енергия, която да достави онова, необходимо за нейното правилно функциониране.

 Можете ли да си представите секса, като нещо, което води до духовно извисяване? Като нещо, което ви свързва с Вечността? Нещото, което всъщност ви прави Дух, а не просто тленно и загиващо тяло? Наистина е трудно, защото това е все пак повик на нагона, една физическа нужда, едно състояние, при което насладата е водеща, нали? Но! Едно голямо Но, защото аз ще ти разкажа! Затвори очи и си предтсави как по време на секс духът ти излита, достигайки до съвсем други честоти. По време на сливането ти, да ти, можеш да бъдеш в състояние на Нирвана, защото цялото ти същество е отдадено не на нещо друго, а на духовното... За миг забравяш кой си, защо си и от къде си дошъл. Нищо друго няма значение, освен онова пълно сливане, което спомага достигането на абсолютната ти същност. Осъзнаваш, че можеш да летиш, да бъдеш свободен и щастлив в онзи миг, когато нищо друго няма значение, освен това, че ти съществуваш отвъд безумната реалност. Ти и твоя партньор сте едно цяло във Вечността, мигът никога не угасва, а остава като тлеещ огън между теб и онова усещане за безсмъртие, за което всеки жадува.

 По време на секс ние губим своята идентичност... Замисли се и ще видиш, че е точно така. Точно затова настъпва онова радостно чувство на освобождаване от света, на който принадлежиш. Когато мъж и жена правят любов, то те си принадлежат един на друг, като нищо друго няма значение, защото те са едно цяло и всичко започва от момента на началото.

 Нека обаче споменем и секса като спорт, което в наши дни (и не само), е всъщност доста често срещано явление. Тук вече говорим за задоволяване на егото на онова чисто физическо ниво, защото това е нещото, което ни следва и е част от всеки от нас. Желанието бива заместено от нуждата за доказване, нуждата от контрол на ситуацията, както и нуждата от осъзнаване, че ти не си по-малко желан от всеки друг. С една дума - нуждата от избиване на комплекси, която е преобладаваща. Мислиш си, че когато си способен да извършиш този акт с много и разнообразни хора, то ти си по-добър и осъзнат в своя пол, но истината съвсем не е това. Знаеш ли, че по време на секс ти обменяш енергии на фино ниво с човека, който си избрал за задоволяване на нуждите си? Освен това, вие по един или друг начин оставате свързани чрез сакралната чакра, което може до доведе до дисбаланс и страдание. Всички са преживели онова чувство на угнетеност и погнуса, след като са правили секс само заради спорта, нали?

 Но нека се върнем на въпроса за секс и духовност. Това е нещото, за което всъщност отворих темата. Трудно ми е да изразя себе си, защото се страхувам да не бъда цинична или пък да изглеждам порочна, отваряйки тази тема. Но истината е само една, като отговорът е в онзи, който го търси. Ако успееш да достигнеш до забранения плод, отдаден на безумието... Вкусвайки всяка въздишка на онзи, който ти я дава сaм, съвсем доброволно  без задръжки, без съмнение, вдишвайки от всеки спазъм, вибриращ от твоето тяло, снемайки дрехата на срама, то ти си щастлив!

 

 

© Eva Rang All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ами няма начин, веднъж щом един човек се "отвори", връщане назад няма. Това е един портал към други светове. Естествено е, че през него ще "влиза" всичко. Както светлина, така и мрак. Затова се изисква духовна сила, с чиято помощ да се отсяват и различават различните по своята същност създания.
  • Никой не учи животинките, да правят секс. Това са инстинкти. При хората има и чувства, затова се нарича любов. Но хората, една порода маймунки и делфините, правят секс не само за размножаване, а и за удоволствие. И тук нещата се оплескват. Не знаеш, с чувство ли правят секс с теб или само за удоволствие.
  • Точно за това говорим, да правим любов, а не секс. Разбира се никой не е чак толкова морален. В тези четива по-скоро се разглежда една тема, свързана с енергия, вибрация а определени честоти, свързани с акта. Например има теория, че жената отдава енергия, а мъжът я приема. При влюбени се свързват сърдечните чакри, а при силна любов двама души трептят в едно. Затова и често се развива телепатия между тях.
    И така, то никой не ни учи как да правим секс, а ни обясняват процеса.
  • И за любовта, и за секса си трябва практика. Изкуствено ги разделяме, за по-лесно анализиране. Когато обичаш някого, много ти се иска да го... Съвсем естествено е.
  • Галя, Розали, благодаря!
    Сенд, хехе , голям майтап... Не мога да спра да се смея
  • Да... Ще се опитам да правя секс и любов, използвайки книгата "Науката за любовта", но е възможно да ме треснат с книгата по главата.
  • Поздравления Ева! В един толкова кратък текст си обосновала убедително темата на есето.
    Един съвременен философ Джон Бейнс е написал книга "Науката за любовта", в която подробно е изследвал въпросите относно сливане на тяло и дух по време на коитус между мъжа и жената, като е въвел и понятията "духовен секс" и "генитален секс".
  • Аз не отричам любовта между мъж и жена, но както казва Ернст Мулдашев, тя и най-трудно достижима. Така е, защото тук се намесва Егото. В процеса на влюбване, човек губи ясна преценка и областта в мозъка, отговаряща за критиката, спира да функционира. С времето хората загубват интерес един към друг и започват изневерите. Винаги има някой нов, по-атрактивен, по-възвишен и по-вълнуващ. Може би съм песимист, виждайки нещата през съвсем друга призма.
    Ако любовта е истинска, то тя ще бъде под една съвсем друга форма, т.е. възвишена. Ще бъде отвъд плътското. Пожелавам я на всеки да я открие!
  • Интересно...
    "... доколко е осъществима между мъж и жена. "
    Интересна мисъл... Някак си довежда (поне за мен) до извода по пътя на логиката, че искаш да кажеш, че такава може да съществува... само между мъж и мъж, жена и жена... или, примерно, човек и домашен любимец...
    Може би грешно интерпретирам, но логиката дотук ме доведе!...
    И ако съм прав за това, категорично не съм съгласен! Точно между мъж и жена любовта е най-красивата!
    Е, изказах се :"
  • Благодаря ви и на вас за замислящите коментари. Опитах да обрисувам с думи, това, което чувствам относно нещо толково популярно, като секса. Наистина е думичка, превърнала се в бизнес, а това е акт на сътворение. Енергиен обмен. Само когато има любов, сливането води до щастие. Темата за любовта е отделен въпрос, защото е много спорно, доколко е осъществима между мъж и жена.
  • Аз съм в безсъзнание цял живот. Значи ли това, че съм в непрекъснат оргазъм?
  • Даааа, интересна тема. Някъде бях чел (щото то аз основно гледам и чета за секса, вместо да го практикувам , хъ-хъ), че по време на секс и точно в най-върховния момент (известен още като "оргазъм" ) и мъжът, и жената за някакви стотни, хилядни от секундата изпадат в безсъзнание... Не знам доколко е вярно (следващия път, когато и да е това ) като правя секс шъ си взема с мен и хронометър за да съ пробвам да засека тия ми ти стотни и хилядни и да докажа теориите на учените хора...
    Иначе, сериозно (извън моите глупости и опити за остроумничене )- браво Еве за избора на тема и разглеждането на секса и духовността като едно неделимо цяло!
  • Браво! Да говорим и пишем повече за секс, не само да го правим! Пишете за секс, хора, сексът е свобода и отдаване, не само нагон. За някои сексът е власт, но те не ме интересуват. 😊
  • Хубава разработка на тази тема.
    Аз за себе си ще кажа - Има ли любов, сексът винаги е нещо повече от биология...
    Поздравявам те.
  • Има една глава на тая тема в ,,Кундалини и чакрите" на Женевиев Полсън. Описана е теника, при която партньорите излъчват кундалини през теменните си чакри, вместо да завършат с еякулация. Секс и духовност май е непозната комбинация за западния свят.
Random works
: ??:??