Mar 27, 2008, 12:36 AM

Секс и шоколад 

  Prose » Humoristic
3512 0 11
2 мин reading
 

СЕКС И ШОКОЛАД

 

Секс и шоколад, ето я рецептата за здрав дух в здраво тяло.

И така... Пак си чета вестник и хоп - две заглавия ме грабнаха, не знам защо. Обаче много ми харесаха.

„Секс сутрин спасява от инфаркт." А, сетих се, хареса ми, защото мисля за здравето на моя съпруг, разбира се. Той е в тая възраст, дето... И понеже се грижа за него, му прочетох цялата статия.

„Сутрешният секс има положителен ефект върху човешкото здраве, категорични са специалистите."

Ако той се практикува ПОНЕ по три пъти на седмица, рискът от инфаркт и инсулт намалява наполовина. Ранните ласки имат въздействие, еднакво с това на тренировка във фитнес салона. Те стимулират сърдечната дейност и всички мускулни групи.  Редовният сексуален живот подобрява кръвообращението и понижава високото кръвно налягане. Ако сутрешният секс се прави два пъти седмично, той служи като профилактика срещу настинки или грип. Точно в момента преди оргазма, нивата на хормон, който подобрява настроението, се повишава. По този начин тялото се зарежда с мощна вълна ендорфини - вещества, успокояващи болката в организма. Те могат да облекчат всякакви заболявания - от артрит до мигрена. Страстният сутрешен секс помага и за преодоляването на стреса.

Оргазмът също има положително въздействие - намалява болката преди менструалния цикъл, прави косата блестяща, изчиства кожата и разкрасява."

Ще ми ходи на фитнес той, като може да спести някой лев. Мале, на мен косата ми сега каква ще стане, тъкмо няма да купувам скъпи шампоани.

И до тази статия хоп: „Шоколадът действа като аспирин"

Шоколадът може да замести аспирина по отношение на профилактиката на сърдечно-съдови заболявания. Всекидневната консумация на сладките блокчета има същото влияние като белите хапчета. По подобен на аспирина начин шоколадът въздейства върху тромбоцитите, които предизвикват съсирването на кръвта. Този ефект на вечния афродизиак се дължи на химично вещество, което се съдържа в какаото. Точно то предизвиква същото като аспирина действие на биохимично ниво. Яденето на шоколад довежда до намаляването на натрупването на тромбоцити, които образуват тромби. Така се намалява опасността от възникване на сърдечен пристъп."

Направо - бижу!!! Прочетох му и това. Ще яде, тъкмо да не се оплаква, че не... И му казвам:

  • - За да си добре, скъпи, трябва всяка сутрин! Шоколадът е от мен.

И така - цяла седмица. Колежките ме питат:

- Ядеш толкова шоколад, а не напълняваш.

Веднага разбрах, че не са чели статиите. То аз прочетох и друга - „Броколито подмладява". Ама хайде да не го натоварвам с толкова информация, аз ще си ги купувам и ще си ги ям сама. Значи специално вещество в състава им задейства ензими и гени, които повишават имунната защита. Точно те се борят и с оксидативния стрес, водещ до остаряване. Ама какво да го занимавам с моите глупости, както той обича да се изразява. Няма да го затормозявам допълнително. Аз искам той да е добре. Повече секс за него и малко шоколад от мен да мине. То добре, че за сега не му е нужен де. Нали все за него мисля, все той да е добре. Ако му дам да яде броколи, нали колежките ми ще му налетят и ще го претоварят. Те са едни тигрици - ще ми го съсипят. А, без тия! Аз за какво му четох статията за шоколада и за това? По-добре ли е да си намеря по-млад любовник?! То, като се замисля... Трябваше ли да му чета статията?! Ама нали съм седмаче... все бързам.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Петинка, обади му се на Васенце и му кажи какъв е късметлия с мен, защото не ми вярва. Броколи, а?! Личи ти, Веси!!! Танче, привлекателни са наистина!!! Ице, трябва да направим обмяна на опит, за доброто на половинките ни. Аз обичам бял шоколад, да взема ли повечко или?! Анна, шоколада е за..."Пак ще се срещнем след десет години..." Той свекърчо е на 83 години и от миналата година не му става от жена та камо ли от шоколад. Дарче, трябва да има равновесие. Ти наблягай на първата част, аз на шоколада, за да стана малко по-секси. За теб вече знаем, че си супер сексапилна, браво!!! Нинче, вървиш по моите стъпки, мила!!! Ани, ще се опитам да не бързам, дано ми е по-сладко!!! Анетче, всичко си запомнила, браво на теб! Румене, и аз се моля и се кръстя за клона, да издържи!Раче, внимавай с тигриците!!! Успехи ловецо! Венец, даваш ми идея, към шоколада да има музика. Стават страхотни "Неприлични танци". Етчи, с Колев решихме тези лекции да ги записваме на клипчета. Кире ти като предозираш с шоколад после...става опасно, но интересно. Ренка, за теб всичко може!
  • Поздрав за хубавия разказ Светле. ЛЕк ден


    ЗА шоколода бих казал че мен това ми е като лекарство /сутрин обяд вечер по 3-4 целия шоколада/ Вкъщи немогат да ми смогнат, но пък затова , от доста време няма секс,но важното е че има шоколад/то се избива по други начини/.
    ЩЕ ги споделя когато сме насаме.


  • Благодаря ти Светле, че правиш обстоен преглед на печата и ни поднасяш стегнато и систематизирано само най-важното и значимото.
    В това забързано ежедневие и в този водопад от информация с който ни залива родната преса, човек се чуди кое по-напред да прочете.

    Поздрав и усмивка.
  • Въх, леле, колко много информация. Дано съм запомнила най важното:
    Секс, броколи и шоколад спасяват от инфаркт! Пък и добра фигура заформят.
    Прегръщам те, Светланке!
    Минавай по-честичко
  • А, Светле, много бързаш с тези статии, после на финала се раздираш с въпроси. Не прибързвай, че може да не ти се наложи шоколада да е от теб. Е, вярно, ако си отговориш по единия начин на въпроса, ще се разминеш вероятно със сутрешния секс, но...Дали пък няма да е по-сладко?
    Браво на тебе!
  • Разбрах тайната ти
    за вечна младост!
    Страхотна си!!!
  • Стига бе, аз съвсем няма да му смогна на моя,ако включа и шоколада. Сама ще си го ям
  • Да съчетаем полезното с приятното...
    Тази диета е много на почит у нас.
    Поздравления, Светле!!!
  • Благодаря ти за подробната информация, Светле!
    Секс и шоколад, бе май и двете са особено привлекателни!
    Прегръщам те!
  • Комшията...можел само по един път
    на ден да яде шоколад
    Оня от първия етаж
    Обичам броколи,засищали глада
  • Ти си цял справочник бе, Светланчик!
    Добре, че те има, за да знаем какво да предприемем за здравето си!
    Ех, Васееее, блазе ти за тая жена, Васе!
    Е, а аз съм осмаче...!
    Та такива ми ти работи, миличка!
    Липсваш ми, прегръщам те топло, топло!
Random works
: ??:??