Jul 8, 2023, 7:56 AM

Шоколадови мигове 

  Prose » Narratives
179 0 0
1 мин reading



    Истинският шоколад не е толкова сладък, колкото е в представите на хората, които не са ценители. Той сякаш иска да покаже горчивината в сладостта на дните ни. Шоколадът не е храна, която да се изяде наведнъж. За да се изпита наслада е нужно да се отчупва парче по парче. Да се затворят очите и човек да се изолира от всичко, което го заобикаля. Колко общи неща има шоколадът с влюбването! Гледаш го, че е в обвивка. Както и човек. За да се предпази от нараняване. И да не се стопява при всяка ненужна топлина или знак на внимание. Подхожда се към него предпазливо. За да не се разочароват хората при очаквания вкус и този, който сетивата им усетят. Второ парченце. Трето. Има сладост. Дори води към пристрастяване. Има и ментета. Фалшиви шоколади. Фалшива любов, която нагарча чак от сладост. Шоколадът е изкушение. Много хора казват, че искат само да си опитат. А всъщност желаят цялата сладост. С шоколада човек никога няма да се почувства самотен. Може да е сам, но не и в самота. Това са шоколадовите мигове, в които хората споделят своите най-съкровени мисли сами със себе си. Първо усещат горчивината, а след това и сладостта.

Явор Перфанов
07.07.2023 г.
Г. Оряховица

© Явор Перфанов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??