Nov 20, 2024, 6:18 PM  

Ще има ли на 23 ноември ядрен удар по Киев? 

  Prose » Reviews, analyzes, critical articles, Others
101 5 9
1 мин reading

Моят отговор е - най-вероятно да! Вече виждаме как Запада панически изтегля хората си от Киев. Защо ли? Ами много просто - защото този Запад осъзна, след изтрезняването от собственото си безумие, че е преминал и последната граница на безнаказаност. Защото ако някой незнакомец започне да бърка с нажежено желязо в ануса на кон, то ще получи оглушителен къч в лицето. И аз се учудвам как може съвременни политици да изгубят до такава степен елементарен разсъдък и да постъпват като въпросния незнакомец. Учудвам се и на поведението на Зеленски, който сякаш отчаяно желае този ядрен удар. А той най-вероятно ще бъде нанесен с тактическо ядрено оръжие.

 

"Мокър от дъжд се не бои!"

 

Путин вече е осъден от международния съд в Хага и обявен за терорист и международен престъпник. Той няма какво повече да губи от изпортения си и без това имидж. Ако не нанесе подобен сплашващ удар, ще стане за посмешище и ще загуби всякакъв авторитет пред своите съюзници: Китай, Иран, Беларус и Северна Корея. Русия ще бъде разглеждана като напълно безпомощен парцал, който се вее единствено за сбогом. Ако не прибегне до тази отчаяна стъпка Путин рискува да бъде свален чрез мълниеносен преврат. Следователно, подобно на Юлий Цезар преди битката при Фарсала, той е длъжен да изрече: "Alea iacta est!" /"Жребият е хвърлен!"/. И хвърлянето на тактическата атомна бомба най-вероятно ще се случи на 23 ноември през нощта, малко след изтеглянето и на последния западняк от Киев. Ще поживеем и ще видим!

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Дано се окажеш лош пророк, Маестро.
    Не смятам, че Путин ще прибегне до този сценарий към територия под носа на Русия.
    Чуждестранните дипломати са започнали да се завръщат в Украйна, което означава, че разузнавателните служби не спят. Явно е изтекла информация за някаква договорка между Путин и Тръмп.
    Целта на това сплашване за използване на ядрена сила мисля, че е по- скоро с цел демобилизация на врага и печелене на време и повече територии. За да има какво да откъсне Русия на по- късен етап. Догодина, и докато има време до 20- ти януари...Ако до тогава военнопрестъпникът не бъде предаден и осъден.
    Не знаем много за голямата политика, за да сме убедителни в твърденията си. Ще видим.
  • Русия има достатъчно мощни бомби/ракети, които без да са ядрени, ще направят бункера на нелегитмният президент зельо на сол. А ако все пак решат да е ядрена ракета - може да унищожат спътниците на НАТО в космоса, с което ще спрат насочването на ракетите с дълъг обсег, без да има радиация на земята, все пак там живеят руснаци... Взривяването на една ядрена бойна глава с ниска мощност от 10 килотона на височина 400 км в космоса води до деактивиране на всички включени електрически устройства, тъй като електромагнитната вълна, която се освобождава, е колкото при експлозията на 1,5 мегатонна термоядрена бойна глава на земята. Такива ядрени опити вече са провеждани в СССР и това не доведе до ядрена война. Всъщност все още не се знае какви глобални оръжия има Русия в наследство от СССР....
  • Благодаря ви,
    Слав, Елка, Стойчо, Никола, Акеми, Бени, Краси krvelkov (Красимир) !
    Дай Боже нищо подобно да не се случва. Настоящият исторически момент е най-голямото изпитание в световната история. Бедствията и ужасите тепърва предстоят, както и апокалиптичните сценарии. Никой няма повече да остане същият!

    Приемете един поздрав от мен: https://www.youtube.com/watch?v=jhdFe3evXpk

    П.П. Скъпи, Елка, Стойчо, Бени,
    Благодаря ви за огромната подкрепа на творчеството ми. Дълбоко съм трогнат. Само строго лимитираният брой коментари ми пречи да изразя поотделно благодарността си в коментарното поле.
  • Младене, има логика в това, което пишеш, но мисля, че Русия може достатъчно мощно да удари и с конвенционални оръжия, за да защити имиджа си, без да се поддава на тази провокация от страна на отиващия си от власт глобалистки кабинет на Байдън. Прави ми впечатление мълчанието на Тръмп, което ме навежда на мисълта, че е възможно той да се е
    споразумял в таен личен разговор с Путин да запази самообладание до януари, когато ще встъпи в длъжност като президент на САЩ. Допускам дори, че вече са договорили помежду си взаимно приемливите за САЩ и Русия условия за прекратяване на войната.
    Както казваш, ще поживеем и ще видим.
    Но аз се моля да се окажеш лош пророк... Защото аки Русия удари с ядрено оръжие, макар и тактическо, това може да бъде началото на ядрен апокалипсис за цялото човечество.
  • Нищо няма да има младене, Путин много добре вижда, че това са последни опити за ескалация от страна на демократите. След месец и половина идва Тръмп и почват пазарлъците. Вероятно Путин ще вземе Донбас и Крим, но ще се откаже от Харков.
  • Младене, поздрав за написаното, но аз съм на малко по - различно мнение. Първо искам да кажа, дано ония празноглавци в Кремъл не забравят, че тоягата има два края. Второто е,че 1986 година, заедно с нашите дупедавци, на 1-ви май ни накараха да ядем радиоактивни салати, мляко и всичко останало в менюто, а те си поръчаха вода и ядене от Канада. Сега, като хвърлят ядрената бомба, сигурно от Северна Корея ще търсят, щото Канада ще им покаже среден пръст. Дано само ние да се дърлим и на 23 нищо да не се случва. Ще поживеем и ще видим, както казваш ти!
  • Има негласни договори между Великите сили,че който пръв употреби ядрено оръжие може да загуби легитимността за ядреният паритет,т.е.другите ядрени сили може да отвърнат,въпреки че не са директно атакувани.
    Всъщност, когато избухна реакторът на Чернобилската атомна централа радиационният фон засегна повече от половината Европа!
  • Войната става все по-жестока! Не е изключен и ядрен удар! Но дали ще бъде по Украйна или доста по-далече...Във всеки случай БайДън се отмъсти за провала в изборите! Пази Боже!
  • Като се има предвид, че Крим получава вода от Украйна и през тази територия се трансферира газ... А и не виждам причина да се радваш и изпадаш в еуфория. Радиоактивният облак граници не признава!
Random works
: ??:??