Sep 24, 2024, 4:26 PM

Случкогонци 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
103 0 4

 1.

 Вписах, че съм неоженен. Служителка осмя буква -о-. Зная, че не е по официален правопис.

 Думи оженен, омъжена, неоженен, неомъжена показват брачно положение в момента (оженван, омъжвана, неоженван, неомъжвана - до момента).

 Думи женен, мъжена, неженен, немъжена посочват наличие и неналичие на промени на пол.

 2.

 През хоспитализиране лекарка с акцент се отнасяше към мене фантастично. Ако е човек, тя е душелюб. Хипократ е послушан и ръкопляска.

 Сред площад виждах на деветомайски пост сякаш нея с войнишка униформа. Ако е шпионин, тя е душегуб. Подиграл пациента медик е немилосърдна несамарянка.

 

© Стефан Василкин All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Грешки стават, аз водих дете в лаборатория по същото време, но получихме резултати на старец.
    Що се отнася до -о-, не съм обърнал внимание по същото време.как се е пишело, за мене бе важно заигравката с новото увлечение.
  • По повод на първия афоризъм -
    едно време имаше паспорти с няколко страници, вместо сегашните лични карти. Обажда ми се един мой познат и ми казва -
    Знаеш ли какъв съм аз? Неомъжен.
    В първиа момент не се усетих, защото беше необвързан.
    Оказа се, че в личрния му паспарт пише - неомъжен.
  • Свързвах с полоизменничеството.
    Нима няма мъжитби...
  • Женен идва от женитба, така че и женен, и женена са правилни без да показват пол. Ти да си чувал "мъжитба"?
Random works
: ??:??