May 20, 2007, 1:24 AM

Спестени пари 

  Prose
1256 0 25
1 мин reading
 

                                                                 Спестени пари


  Майка ми е едра жена. И до ден днешен си прави сутиени по поръчка, защото нейния номер не се произвежда. А пък аз съм се метнала цялата на тате. Откъде и да ме погледнеш,  все съм си  „моето мъжко момиче". Даже една злобна колежка ми викаше да си купувам блузки с копченца, за да се ориентирала по тях кое ми е отпред.

  Омъжих се и реших, че вече съм жена. Тръгвам аз един ден да си търся сутиен. Отивам на пазара, заставам пред една сергийка и искам от продавача най-малкия номер. Гледам го оттук, оттам, но ми се струва, че ще ми е голям. Връщам го и питам тихичко;

  • - Извинете, имате ли по-малък от този?

А продавачът, като размаха сутиенчето над главата си и като се развика:

-     Накъде по-малък, бе момиче, накъде по-малък?!?

Хората, които се бяха струпали около сергийката, избухнаха в луд смях, а аз си плюх на петите и дим да ме няма.

Така спестих някой и друг лев. Няма и да си помисля втори път да си купувам подобно нещо. То за какво ли ми е, ама като дойде зимата, можеше поне да ми топли. Но реших вече - никакви дънки! Със спестените пари ще си купя чорапогащи, нали поне по нещо трябва да се различавам от мъжа ми.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Поздрави и за теб, Галя!!!
  • Ненадмината си!Прекрасни са разказите ти!Поздрав!
  • Целувки за теб,Петинка!!!
  • Уникална си по своя образ, но си БЕЗ подобие...!!!
  • Мери, радвам се, че ти хареса моето разказче. Моряче, а дали ти се иска да кротнеш, това се питам. Щото напоследък са напускали едни русалки, ум да ти зайде. Късмет!
  • Пестелива, икономична! Какво повече иска човек от една жена! Защо не си намеря и аз отнякъде такава русалка, че да се укротя на брега!
  • Всяко зло- за добро, нали
    Чудесен стил, свеж и непринуден хумор! Страшно ми хареса!
  • Аз ти благодаря, Джейни!!! Приятен ден!
  • Как само ме разведри, благодаря ти!
  • Ице, прав си за размера. Ако знаеш как ми се искаше да се чукаме с тебе, поне два-три пъти,но другия път живи и здрави. Може и тостове да вдигаме, ако искаш. Мими и вие сте като нас - на крайностите. Тука има, тука нема...Но и ти не си се метнала на баба ти. Нинче, ласкаеш ме,ама ми харесва. А за теб ще е по-добре да станеш заможна, вместо комплексарка. Добре си го решила, браво!
  • Ангар, малки, но готини! Май имаш вкус. Майче, ритала съм на твоя коментар от смях. Писателче ми е дошъл на гости, много се радвам и благодаря! Злати, благодаря за милите думи!
  • Страхотна си !
    Явно Господ дава и над 100 процента !
    Разказът е поучителен и практичен !
    Вече вместо комплекси ще трупам пари !!!
  • И ние така, цялата фамилия сме сбъркани! Отива сестра ми и пита за 0 номер, продавачът и вика: " Тъпети не лепиме!", отивам аз и питам за 1 номер, той ми вика:" Копчета не обличаме!" и накрая пратихме баба ми, защото има само големи номера, но тя като питала за 5 номер, продавачът се усмихнал и и казал: "А бре, жена, ти си само за щанда за палатките!"
  • Светле, освен че ми дължиш разказването на онази книжка, имаш още един дълг. И аз към теб. Цяла вечер, ама един път не си направихме едно чукане...на чашите. Само отдалеч си викахме - Наздраве! И още нещо. За майсторите размера няма значение.

    Поздрави за усмивките!!!
  • Много свеж хумор има при теб, Светле
  • ето къде била тайната на богатството... а аз бедна ще си умра, като се прострелям в коляното образ неземен!
  • С кого флиртувам с друг? Нима с Калина?
    Но тя е вече минало, отмина!
    Обичах я до смърт, но ме отказа -
    безкрайно непристъпна се оказа!
    И ти ли недостъпна си такава?
    От трън на глог - така се получава!
    Затуй ли в любовта не ми върви -
    че все ви търся с мънички гърди!?
  • Ще те удуша, но не с двете си ръце, а с целувки! Наказана си от съдбата?! Добре де, ще ти купя един чорапогащник. Анетче, успокои ли се, мила?!
  • Ето в какво била тайната на успеха, ужас обречена съм на безпаричие ...
    Бе аз все се чудя, защо един лев не мога да спестя, хем чорапогащи не си купувам, пък то виж каква била работата значи.
    Благодаря ти Светле, за пореден път ми отговори на въпросите които неспирно си задавам, макар че, така за пореден път се убедих колко много съм наказана от съдбата.

    Поздрав и усмивка.
  • Ласка, благодаря ти за усмивките! Току що видях твоите гълъби, прекрасни са!!! Ах, Незабравима, при нас размерът има огромно значение. Били сме и с големи очи та знаеме. Разсейват и даже може да се получи чук, чук и язък. Докато при малките си върви със всички екстри. Така поне помня нявремето...Ама то беше отдавна, та може и да бъркам.

  • Размера няма значение!!!

    Поздрав, миличка!!!

  • веселяче!
  • Инче, как ми идват ли? Ами аз просто си споделям, а хората си умират от смях и викат: "Какво неверояно чуство за хумор имаш", представяш ли си? Стами, миличка, много се радвам, че те развеселих! Чаровнико, благодаря ти! Аз доста поработих по въпроса, че съм сладка, хубава и накрая и на теб ти го втълпих. Как беше като се повтори 100 пъти една лъжа, та и моята работа.
  • на красивата жена, която се била метнала на баща си искам да кажа , че е супер във всяко едно отношение, и отвън и отвътре, и че татко е бил майстор!
  • Хехе ..това разказче е добър завършек на вечерта...Тази Светланка ,все ще намери с какво да те разсмее.
    Нощно поздравче от мен!!!
Random works
: ??:??