Nov 20, 2008, 10:33 PM

Спящата красавица 2008 

  Prose » Humoristic
858 0 0
1 мин reading
В едно далечно, далечно царство (на 3 клика с ГугълЪрта), през девет планини в десета, се родила принцеса. Царят и царицата били традиционалисти (в смисъл, че се занимавали със земеделие, а не сега с тези модерните финансови деривативи) и викнали орисниците да кажат каква ще стане принцесата като порасне.
Събрали се орисниците и започнали:

- Момичето ще я дават всеки ден по FTV, много ще е красива!
- Ще я хареса Митко Пайнера!
- Ще гостува един ден на Славито!
- Ще участва в Биг Брадър!
- Ще се ожени за бизнесмен от Дупница!
- Ще живее в Драгалевци!
- Ще стане министър при Бойко!
- Ще води шоу по TV2!

Само деветата орисница, цялата облечена в черно, казала:
- Като стане на 18, ще се бодне на вретено и ще заспи вечно...

- Тая от 'де се взе, бе? - развикал се царят. - Нали платихме само за осем? Обадете се на СОТ-а да я разкара. Д'еба тия фирми за предсказания, вече на никой да нямаш доверие в тая финансова криза...

@@@@@

Минали години, наближил осемнайсетият рожден ден на принцесата. Кралят и кралицата се сетили за предсказанието и се зачудили какво да правят с щерката...

- Голяма красавица стана наш'та - казал царят - обаче с т'ва предсказание кво ше я правим?
- Красива, красива, ама чувам вече к'ви ги върши по купоните в Син Сити.  - отвърнала царицата. - Че и клипче е пуснала в Интернет, направо резил.
- К'во клипче, бе?
- Не питай, срам и позор за семейството, там в една вана с некъв принц от друго царство...
- Айде, бе! И що го е направила?
- Иска фоклпевица да става, да си дигне малко рейтинга.
- А-а-а, не. Няма да я бъде тая. Затваряме я в кулата и там каквато ще да става. Ще има време да си пее колкото иска.

@@@@@

Вече трети ден принцесата стояла затворена в кулата и вече започнала да зацикля.
"Наш'те са откачили май. Кво ше правя в тая кула. Че и цяла година, направо ще откача. Няма момчета, няма музика, няма Интернет, баси. Пълна тъпня."

Следва...

© Нов Герой All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??