Nov 29, 2007, 11:09 PM

Стига с тоя мач, аре сменяй канала 

  Prose » Narratives
1853 0 49
2 мин reading

От една седмица съм болна. Много ми е зле, имам температура и се чудех какво ми е, а то! Абе, гледам си аз произведенията на изкуството и... О, Джизъс!!! Някой ми е писал двойки. Отначало се зарадвах. Викам си -  най-после! Но след това ревнах с глас. Е па я в училище бех отличничка, а сега на стари години... Гадове! И нали лъжа наляво и надясно, че съм млада, красива и амбициозна... Мислех си, че некой ще ми се върже и хоп... ще стана световноизвестна, ама писателка. Обаче с тия слаби оценки - край, отекох. И верно, поду ми се бузата от пусти пети долен дясно. Измъчи ме тоя зъб и накрая го извадих. Нема само с него да се занимавам, я.
Викам си, ще почета малко, да ми олекне. Влизам в любимия ми сайт, няма да го споменавам, да не му правя реклама и кое първо да чета?! Кое, кое?! Как кое, на Мая и Романтика. Само те ми дават по 5 лева, ако им пиша цунки, гунки. А веднъж Незабравима ме черпи бира, ама аз не пия бира, та затова само шунки на нея, без гунки, да ме прощава и Дарчето - само едни пет лева веднъж ми даде, та затова и аз само веднъж я цункогунках. Стисла! Тя може и да отрече, но аз го имам документирано и имам един жив свидетел, така че по-добре е да не се обажда...
Ма някой не ме харесвал и ми писал двойка. Рипа ми... Ще пиша до тогава, докато шестиците са ми повече от двойките. Това значи, че някой има нужда от моите щуротии ли да ги нарека или фейлетони за по-кратко. Ще спра да пиша само тогава, когато отрицателните отзиви са повече и само два-три коментара ме насърчават да пиша. Дори за тези двама или трима, аз ще продължа да пиша, но ще им пращам моите писания по личната поща, да не тровкам останалите, въпреки че го мога. Мога да спра да се появявам в сайта. А има и друго просто решение. На когото не му харесвам, да не ме чете.
А и още нещо. Не мога да целувам непознати. Я ако се окаже мъжът ми? Или прегръщам и целувам страстно мъж, а се окаже - женка. Не че в колежа не съм го правила... А, това беше от един американски филм, пардон. Ако искам ще целувам, ако искам не. Те ще ми кажат! Аз да не съм световноизвестна писателка, че да давам акъл кой как да пише. Може да съм проста, ама на мен или нещо ми харесва и ме докосва, или не. Като ми хареса, прегръщам и целувам. Като не ми хареса - отминавам. Някои неща просто не ги разбирам. Не достигат до мен. С какво право ще му пиша на автора: Абе, ти що така, а? Айде опитай отново, докато го разбера, че да те изкоментирам почти отрицателно.
А колко пъти стоя по един час пред съвсем непознати автори, глътнала си граматиката от възхищение и просто нямам думи и не пиша нищо, оставяйки го за по-късно. И после... ме поглъща ежедневието и... така.
Ще съм тук, докато ми пълните душичката. Може да спра да пиша, но ще ви чета. Айде от мен да мине - и без да ми плащате, ще драскам по някой коментар. Шегувам се!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Анета, пробвай със суджук, скъпа!!!
  • Е те тука вече уцели десетката Светле.
    Дай само адрес и луканката ще е при теб.
    (Пробвах през е-поща, ама не ще да влезе)
  • Защо не ме предупреди, Анетче?! Добре, вече ще ти пиша без да ми цакаш. Това ще е коледния ми подарък към теб. Но живи и здрави, другата година десетарка, душата. Приятелство, приятелство, но сиренето е като луканката, трябва да се плаща, не знам защо така, а ми се яде.
  • Светле, разочарова ме, не съм го очаквала от теб... Значи ти си изпяла всичко?
    Ти си издала стройната ни организация и какъв е канала за даване и взимане...
    Край, досега не го правех, но почвам. От тук нататък където те мярна и 2... шестици.
    Шегувам се, няма...

    Поздрав, прегръдка и усмивка.

    п.п.Провери си банковата сметка.
  • Анна, аз просто се шегувкам!
  • Страхотно пишеш!
  • Толкова се радвам, че се запознах с вас, много сте сладки. Целувки и от мен. Ти Петре щеше да видиш "целувки", ако бях малко по-млада, ама ...Даже ви обичам!!!
  • Как "случайно" попаднах на този флирт
    Майтапче Лека!
  • целувки
  • А аз за теб знаех всичко, нали съм новинарка. Имам си информатори. Беше ми приятно, че се запознахме, г-н Петър!!! Дано не съм Ви досадила!
  • ей.. уникална си.. дори не подозирах... УНИКАЛНА
  • Мерси, Чаровнико!!! Мила, чакай ме!!! С много нежност: Светлана. Нинче, как искам да си права!!! Криси, я по-добре да си ги изпием другия път!!! Петинка, ти гледай това да направиш, да ме изпущиш. С моя късмет ще си падна на дървената глава. И цо, хареса ми!!! Искам още!!!
  • Алооооо, я по-полека! Кви са тия целувки! Много сте се разпасали нещо! Я ме вижте как си седя у дома и си гледам мачовете Лажова, пота и джака са на път, усещам го, стагяй куфарите!
  • Ице, другия път ти ще ме нагушкаш, а аз ще те нацелувам, или обратно?! Ще се разберем допълнително. Люси, ти па с тия мачове ще ме умориш! Аре вземи да спечелиш джакпота, после ще се уговорим за сумата. Нели резултата е нула на нула за наш'те. Доче, ти си истински ценител...и на парите, браво на теб!!!
  • Днес нали те нацелувах и нагушках максимално и сега го даваш щастливо Обаче с тази шапка беше супер секси. Ще пиша на админа да я качи с другите снимки от днес. Сега ги гледам и се кефя. Другият път ще ти направя една фото сесия. Шапка, шал, голи рамена и... фантазия.
    Лелееее...
    Пак ще ни завидят
  • Ура!!! Мерси, Нелсън!!! С тоята шестичка си оправих успеха. Извинявай Здравче! То аз не рева, не рева, па като ревна. Мани... И Здравче, аз веднъж ти писах шестичка, помниш ли? Ако много ревеш ще те нацелувам и намачкам, та дано ти мине. Деси, писна ми! Двойки и разправии. Я при художниците каква приятна атмосфера цари. "Да си посилиш контраста!" "Много благодаря!". А при нас. "Страхотен финал! Виж си първия куплет!" 'Ти ли ще ми кажеш как да пиша! Така ми е дошло от сърцето, така съм го написа..." Чак завидех на художниците, ама на никой не казвай!
  • Светланчик, за малко да те изпущя!
    Ама неее, набарах те как яко се будалкаш и се кефя максимално!
    Обичкам те бе, щурачке!!!
  • Даниела, няма нищо катастрофично, разбира се! Ангар, аз ти казвах за Мая, ти - не. Не само ти си се подвел. Джейни, да знаеш, че е добре, че не живеем близичко една до друга. Само ще правя салатки и ще готвя, като се изморя мъжът ми ще ме сменя. Ти само ще пишеш стихове. Но кой ще те сменя като се измориш? Лошото е като започна да те прегръщам и целувам след всеки стих...Горките ни мъже!!!
  • Светле, имам си една приятелка, казвам й "моето аспиринче", щото и глава да ме боли, като я видя и чуя - ми минава (абе, от аспирин не ми минава главоболието, ама така е думата).
    Та, ти си "аспиринчето" ми в сайта: като ми е много, ама много тъпо/тъмно, прочитам си един твой разказ и ми светва! Да си жива и здрава, сладкодумке!!! Невероятна си!!! И страхотна мацка, ама да не си помислиш/те нещо друго, ей!

    Колкото до двойките - хич да не ти пука. Ако ми каже някой кой е, 10 (не 5!) лева ще му дам, за да спре. Или, я по-добре да ги изпием следващия път, а? Да бе, ще му давам пари, пък той после анонимно пак да си пише двойките
  • Невероятна си !
    Сам Господ
    ти е писал шестица !
  • Хихих... Бурни аплодисменти
    (как го изтървах това, добре че все пак стоплям и аз... като албански реотан )
    Ако може въпросче - в натура може ли? Че парички скоро не съм свъртала? Чакай, чакай... не е това което си мислиш Значи, предлагам натурална размяна - цунки и други глезотийки срещу гаца картофи, кило арпаджик, каца кисело зеле, боб и каквото там се сетите земеделско-селско Кат` заколя прасето може да падне и блажно... Нема да съжалявате при никакво положение... Хайди, шъ чакам...
  • голяма симпатяга.....

    ....разкошна
  • Петя, няма така лесно да се откажа, голям инат съм. Дейзи, ще се опитам да не боледувам. Ще напиша и футболен разказ, обещавам! Танче, ще продължавам да пея, до последния си земен...да пиша де, обърках се и аз.
  • Ице пак да ме нацелуваш и нагушкаш, то само това ми остана у тоя живот. Люси, ти па с тия мачове ще ме умориш! Пари няма да ти искам на първо време, нали си купи спалня. Аз се съобразявам все пак от кого и колко да искам.
  • Браво!Леле каква буря предизвика! Струва много повече от 5 лева
  • Аре стига, запалянковци, дай да видим резултата!
  • И аз ти пиша шестичка, Светле!
  • Има ли нещо, което да си писала и което да не е интересно или забавно???
    Аз не си падам много по оценките, но по целувки и прегръдки съм първа!
    И за теб целувки и прегръдки от мен!
    Пък ти сипи по една и за мен
  • Я да ти драсна един лош коментар, та да не забравяш и мене да споменаваш!
    Какво е това: "И без да ми плащате, ще драскам по някой коментар. Шегувам се!"
    Щом се шегуваш, значи без да ти плащаме коментари няма да има! А пък Изречена те обяви за най-позитивната личност, която познава! Че и аз се подведох по нея!
  • Поздравления и от мен. Поредният увлекателен и забавен разказ!
    Отново майсторски хомогенизирани съставки - Трагикомедия!
    И, да - няма нищо катастрофично понякога да бъдем Жени - със своите слабости и капризи!
  • С това заглавие обърка и мен,ама не е станало кой знае какво,щото аз пермаментно съм си объркана!
    А за писането,да не си и помисляш да спираш!
    Обещавам да ти пиша само шестички,дори и авансово ако трябва,щот аз си знам предварително,колко много се разтоварвам с твоите Фейлетончета!
    Прегръщам те Светланке!
  • Поздрави!!!Не се отказвай да пишеш!
  • Лажова, ти от мен 5 лв, защо не искаш? И да искаш нямам, хазартна личност съм и залагам в Еврофутбол. Ти си пиши там, аз гледам мачове. На полувремената, може и да видя какви си ги творила....и ще целуна мъжът ти другия път, така да знаеш. Айде да бягам, че да си купя новата програма за мачовете
  • Хайде и аз рано, рано да те нацелувам и нагушкам
    Пари няма да ти искам Само ше ми попееш...
    Хайде лек ден и да си лягаме... нали бяхме нощна на работа
  • Хехехехех, скицо безподобна смях се със сълзи!
    Ама, как го умееш..., всичко да го извъртиш по шеговит начин и малко по- безболезнено!
  • A не може то така тия работи! Я по-сериозно!!! Веси ли си, Лина ли си, знаеш ли ако ти дойда сега как ще те намачкам, а?! Айде идвай, извадих по една бутилка да не цапаме чаши. Ще се научите вие у тоя живот, нема къде да одите! Първо ще си повикаме и чак после цунки, гунки, какво е това?! Глезанки с глезанки такива!!! Ех раз еще раз еще много много раз. Поцелуй меня, потом я тебя, потом вместе мъ разцелуемся...Трябва да има ред, трябва. Сега си ти на ред. Значи сипваш, до дъно и после целувка. Отивам да си изкарам парите, аз съм честен мошенник.
  • Аре стига с тоя мач...
    Сипи една водка със сальодка...до дна
    та после..Ти познаваш ли мъ мене или ни мъ познавъш,ко съ прайш нъ...
    Арес сипи още една,дъ ода
    Пуснаах ти 5лв да ни забравиш чи мъ има
    Ей,Фей да си дойда на думата-обичам те!
  • Иванова, ма ти защо...Чакай първо целувките, че после като се улисам в писане и забравям. Иванова, целувам те и даже днес те прегръщам, ти да видиш щедрост и красота. Ама аз го написах това нарочно. Та да започнат хората, понеже видях, че има и възпитани, аз на това разчитах, най-вече, да ми пишат: "Сакън, стой, моля те не си отивай!" Не че бях хукнала да си ходя точно в този момент, ама ми се искаше малко да се поглезя, нали съм жена чат-пат. Добре, айде, нацелувахме се, напрегръщахме се, вече можете да ми кажете честно:" Ама овцо..." и всеки да си напише какво му е натежало. Нема аз да ви пиша текстовете, вие само да се подписвате под ведомостта, ега ти му! Иванова, писала ли си нещо ново? Колко даваш да ти прасна коментар. Ако си закъсала ще те пусна на промоция. Дай десет и до края на годината ще те скъсам от целувки. Бегай да пишеш!
  • Леле, каква беля щеше да стане, добре че се изяснихме! Така кажи, че си от наш'те! Олекна ми!!! Да не си посмял да му кажеш на Данчо, че съм се опаричила, щото събирам за алуминиева дограма. А каквато съм лекомислена...отидоха ми париците! Мислиш лесно ми е - "цунки, гунки". И това всеки ден и по няколко пъти днеска. От какво мислиш ми е тоя пулпид, някой с кариес ми го е натресъл. Лошото е, че ме разбраха, че съм корумпирана и сега ще завалят едни двайсетачки...Размечтах се. Двойки исках да кажа и Васето пак ще ме бие по...крачето. Обаче не отричай, благородник си май, щом се извиняваш. "Човешко е да се греши, божествено да се прощава" Това ми е любимата сентенция. Наистина е така, човек не трябва да таи злоба в себе си. Лека нощ, беше ми приятно.
  • Обикновено съвпадение на имената, Светлана. Има възрастни госпожи, които носят това име, но има и млади и красиви. Съжалявам, че споменавайки името на моята възрастна позната, която ме навестява понякога изневиделица, съм оставил погрешно впечатление, че иде реч за теб. Сега като се замисля, наистина съм срещал другото ти име - досущ като нейното, в разказите ти, но като стана въпрос за онези 5 лева, явно съм се разсеял. Извинявай! Дължа извинение и на моята стара госпожа Съвест, че я нарекох с тези груби имена. Извинявайте, госпожо!
    Колкото до благородническите титли, които изреждаш, бях леко смутен. Моята е по-скоро географско-пиперлива, а кръвта ми беше синя само веднъж - когато ме нацелиха в една игра на пейнтбол. Вярно че после една седмица и мястото на поражението беше синьо, но тъкмо се бях уплашил, че ставам благородник, когато се порязах и за мое успокоение видях плебейскочервеното да изтича от мен. Червено като 5-левовите банкноти, които ти толкова лесно получаваш! Ех, къде е Данчо Йоцата сега, да видим дълго ли ще ги запазиш?!...
    Дарина, благодаря за Саймън Кларк, но онова беше друго. Май беше от притурките на сп. "Космос" от преди цяла вечност.
  • Анета, признавам си, ревах. Много съм зле с нервите. За това не ми пишете лоши коментари, а само шестици, моля ви се!!! Пер, моля те пред хората да не ме наричаш сбабичкосана и ненам к'ва още! Пер, Сър, не ти прави чест. Докато ти пишех "цунки, гунки", не бях корумпирана, нали? Панаир на суетата си ти или не. Възход и падение....Не. Лицемерка! Ако продължаваш да ме нагрубяваш, Мая ще разкажа какво ми каза за тая, как й беше името?! Не те заплашвам, но като позаякне кучето, десетарка, мойто момиче. А, няма все ти каквото кажеш! Аз да не съм корумпирана. Без тия, другия път аз черпя. Айде да те видя какво ще ми отговориш, Креми! Дарче, то може и да се охарча, но аз накрая ще ти купя един телефон на тебе ще ти купя. Така да знаеш, ще ми се прави на главна тя пред хората.
  • За същия мач става въпрос, Доли. Квалификациите за световното по футбол. Е, щом са десет шестички Нели, ще продължа да пиша. Лошото е, че мечтата ми беше да завърша срока с пълно отличие, ама някой ми развали успеха. Дано не ме преместят в друг клас, че мама каквато е строга...
  • Дарина, не зная къде да я търся пустата му бабишкера. Обикновено тя ме изненадва в най-неподходящия момент... Обаче ми хрумна, че ако похарча оная десетарка за нещо добро, старата госпожа ще ми ги опрости... Та реших да направя следното:
    Завчера посред нощ май един зелено-лилав Никифор е спал до глават ми, та на сутринта се събудих свеж като репичка. Сънувах един отдавна прочетен разказ, но явно Никифор си тръгна прекалено бързо, защото не ми припомни името на автора и заглавието. Та съм решил да даря онази десетарка на този, който ми припомни поне името на разказа. Ето и съня ми накратко:
    След авиокатастрофа пилот попада в затънтена планинска долина в Андите. Там в едно село от векове живеят генетично увредени хора. Те всички са загубили зрението си. Раждат се слепи, живеят слепи, умират слепи. Дори къщите им са без прозорци, защото просто не са им нужни. Свикнали са без светлина и се оправят чудесно. Развили са останалите си сетива и липсата на зрение не им пречи в живота. Виждайки това, пилотът започва да си повтаря "В царството на слепите и едноокият е цар!" И решава, че лесно ще стане такъв. Не си спомням подробностите, но накрая племето разбра, че той е различен от тях. Например виждаше облаците над планината и казваше "След четвърт час ще завали дъжд". Заваляваше и хората се шашкаха от способностите му. Естествено в дъното на всичко стои жената. Един ден любимата му, местна девойка, също незряща, го издаде на племенният съвет, че под челото си той носи два пърхащи клепача, които при другите селяни от векове бяха сраснали. Съветът взе единствено "правилното" решение. Реши да излекува пришелеца от лудостта му и от необикновените му способности да усеща нещата. Хванаха го и просто избодоха очите му...
    Някой помни ли този разказ?... Имам едни чужди десет лева и един договор за късане...
    Б.а. Никифор е герой на Катриона, нарицателен герой! Катриона, благодаря ти, че го материализира!
  • Хахахахахах* Никакво спиране, че ще си говорим на Вие! А сега от мен имаш мнооого цунки и гушки и знаеш ли защо? Защото така ми е кеф!
    Обичкам те и следващия път ще те черпя водка, белкем намажа някое цункогушкане!
  • аз затова спрях да пиша - разори ме! кучката ми измършаве, кожа и косми само е. обаче пък ме цунка и гунка безплатно. много си корумпирана, да ти кажа!
  • "Критиката не е война, както цунките и гунките не са любов".
    Обаче 5-те лева са си пет лева, спор няма! Току-що ме засърбя да изкарам най-лесните пет лева в живота си, но си спомних, че една сбабичкосана нафталинена госпожа ми плати десетарка да играя ролята на лошото момче... Как й беше името?... Ах, да, госпожа Съвест... Договор, няма как...
  • Ама си и ти, Светланке. За една двойка толкоз рев. Я по-добре я поправи, като напишеш още нещо. И не си и помисляй да спираш да пишеш, защото и ти пълниш нашите душички.
    Хайде едно цунки и гунки от мен!

    п.п. Пиша ти шестичка, да знаеш
  • Браво, Светле! На това му се казва ...пълен шаш! Аз ти пиша 10 шестици! Пиши, пиши, да не спираш, ей!
  • Светле, абе къде е тоя мач? Ти май си разменила заглавия... или аз не схващам. Иначе, връзката е с едни други разговори... Ще те чета. Да знаеш...
Random works
: ??:??