Вечна младост, сили, недостъпни за обикновения човек, бързина - мислите си, че ако това ви се случи, ще е много хубаво, но... жестоко се лъжете...
Не е толкова забавно да си вампир. Преди беше толкова лесно - хората имаха страх от нас и ни позволяваха да правим каквото поискаме с тях, да си играем със съдбата им. А сега се крием в миши дупки под земята и чакаме милостиня от тях, радваме се на всяка капка кръв... Така живеем от половин век... Отвратително е и не само аз мисля така... Смятаме да се бунтуваме срещу съвета и да си извоюваме правото на свобода. Просто чакаме най-удобния момент.
22.09.2009 г. - Вампирите се вдигат на бунт срещу съвета (принцеса Изтея, граф Виурекс и майка му - госпожа Тирания Дракула). Те излизат от тайното си убежище и започват да ловуват. Човек, двама, трима... И общият брой на загиналите е две хиляди деветстотин и петдесет от цял Ню Йорк. Лошата новина е, че съветът не може да осъди целия клан на смърт. Засега почти всички са хванати и заключени под земята.
0:09 часа, в подземието:
- Не можем да седим тук вечно, трябва да има начин да се измъкнем - дочу се от единия ъгъл на помещението.
- Така е! Мислете! Тук няма достатъчно въздух. Скоро всички ще загинем!
И в този миг из стаята се разхвърчаха малки сребърни прашинки. Всички започнаха да се давят.
- Бързо! През отдушниците!
- Но оттам идва среброто!
- Няма друг изход! Хайде!
Вампирите започнаха да се катерят по стените и малко по малко влязоха в отдушниците.
Навън беше мрак и не можеше да се види колко са се спасили. На сутринта те се преброиха и видяха, че са останали само стотина от рода. Беше ден на траур и принесоха в жертва един бездомник - за всички тях, тези които изгоряха, в опита да се спасят от съвета. Сега главната цел на вампирското общество беше да си отмъсти и така се роди "Сумрак" - тайна организация, която имаше за цел да унищожи Изтея, Виурекс и Тирания.
Минаваха години в подготовка, а през това време съветът си мислеше, че вече са само те тримата, най-добрите вампири от поколението.
07. 03.2013 - Вампирите вдигат втори бунт срещу съвета, този път успешен. Те изпепеляват подземията и убиват Изтея, Виурекс и Тирания. И макар вече да са около четиридесет, те са готови за второто поколение вампири, които ще се разхождат свободно из улиците на Ню Йорк и ще взимат това, което им се полага, защото те са "Сумрак"...
© Ивайло Ивайлов All rights reserved.