6.10.2012 г., 23:15 ч.  

Сумрак 

  Проза » Фантастика и фентъзи
686 4 3
2 мин за четене

   Вечна младост, сили, недостъпни за обикновения човек, бързина - мислите си, че ако това ви се случи, ще е много хубаво, но... жестоко се лъжете...

   Не е толкова забавно да си вампир. Преди беше толкова лесно - хората имаха страх от нас и ни позволяваха да правим каквото поискаме с тях, да си играем със съдбата им. А сега се крием в миши дупки под земята и чакаме милостиня от тях, радваме се на всяка капка кръв... Така живеем от половин век... Отвратително е и не само аз мисля така... Смятаме да се бунтуваме срещу съвета и да си извоюваме правото на свобода. Просто чакаме най-удобния момент.

  22.09.2009 г. - Вампирите се вдигат на бунт срещу съвета (принцеса Изтея, граф Виурекс и майка му - госпожа Тирания Дракула). Те излизат от тайното си убежище и започват да ловуват. Човек, двама, трима... И общият брой на загиналите е две хиляди деветстотин и петдесет от цял Ню Йорк. Лошата новина е, че съветът не може да осъди целия клан на смърт. Засега почти всички са хванати и заключени под земята.

   0:09 часа, в подземието:

   - Не можем да седим тук вечно, трябва да има начин да се измъкнем - дочу се от единия ъгъл на помещението.

   - Така е! Мислете! Тук няма достатъчно въздух. Скоро всички ще загинем!

   И в този миг из стаята се разхвърчаха малки сребърни прашинки. Всички започнаха да се давят.

   - Бързо! През отдушниците!

   - Но оттам идва среброто!

   - Няма друг изход! Хайде!

   Вампирите започнаха да се катерят по стените и малко по малко влязоха в отдушниците.

   Навън беше мрак и не можеше да се види колко са се спасили. На сутринта те се преброиха и видяха, че са останали само стотина от рода. Беше ден на траур и принесоха в жертва един бездомник - за всички тях, тези които изгоряха, в опита да се спасят от съвета. Сега главната цел на вампирското общество беше да си отмъсти и така се роди "Сумрак" - тайна организация, която имаше за цел да унищожи Изтея, Виурекс и Тирания.

   Минаваха години в подготовка, а през това време съветът си мислеше, че вече са само те тримата, най-добрите вампири от поколението.

   07. 03.2013 - Вампирите вдигат втори бунт срещу съвета, този път успешен. Те изпепеляват подземията и убиват Изтея, Виурекс и Тирания. И макар вече да са около четиридесет, те са готови за второто поколение вампири, които ще се разхождат свободно из улиците на Ню Йорк и ще взимат това, което им се полага, защото те са "Сумрак"...

© Ивайло Ивайлов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • @SweetDaniel, благодаря! С 5 години закъснение.
  • Iz nice
  • Скоро да си гледал "ЗДРАЧ"? Идеята е добра, досега не съм чувала точно такава версия на разказ за вампири. Единствено трябва да се удължи разказа и историята да се разказва хронологично и последователно. По-скоро това ми звучи като дневник на организация "Сумрак". Все пак е хубаво че щом си се сетил си се потрудил да го запишеш, защото много идей отиват на вятъра, ако не се запишат. Продължавай да пишеш, за да се развиваш! Поздрави!
Предложения
: ??:??