Nov 15, 2019, 9:25 AM

Сутрин на закуска 

  Prose » Humoristic
472 3 18
2 мин reading

Отвори шкафчето. Така… По реда… Най-напред, разбира се – главата. Хелионалий – за оросяване на предния дял на мозъка, викомпресор за кората, талимидин за паметта, кракатиний за концентрация… Това зеленото какво беше? Ах, да – вчера му го препоръча телевизионният доктор. Битрадиций – за борба с кръвонасяданията, ако евентуално нещо…

Врата… Гърлонебол – ясно защо, антигрипоногенит – студено ще става, трябва да се готви, противоконцепционер… Това за какво беше? Няма значение, щом е тук – ще се пие…

Сега – вкусоген, полиушин, зъболечин, монтеезицин… Органите наоколо са подсигурени за днес.

Тялото… Уф, сега трябва да кара по региони. Антиболиставин – три. Това розовото за раменните стави, това жълтото за краката, това на шарки… Хм, защо му се струва, че е  за коремните стави? Ама там има ли, няма ли… Може да има, няма как в главата му да е останало названието, пък обект за лечение и поддръжка да няма…

Сега – глюкодихател, хранопроводник, чревностомашен балансьор, китайски лейкопласт… Момент! Лейкопласт за пиене? Нещо… Ама не – пише го в рецептата, дето му даде Данчо от Фитобиоенергобилкоаптеката…Че го и гарнира с кампучийски органолептичен левкопласт. Да го допълва и подсигурява. Няма повторение – и на етикетчетата на кутийките пишело „лейкопласт“ и „левкопласт“. С йероглифи, та не можа да ги разчете, но Данчо е спец. Я как изкара цял месец обучение при маг Чуан Тжи Кор… Макар нещо да има там… Хем с източноазиатско име, хем откровено бял човек. Доколкото един циганин може да е бял, де…

Остави това, ами да видим другите илачи. Разтоварин джанганайски – това за… Ясно, де…Стомахът и червата трябва да се хигиенизират и прочистват редовно. Поликлини амидо керамико стабил… Аха, туй за онуй. Малко секса да затвърди, че напоследък в тоалетната все едно гледа капещо кранче и гъвкав мини маркуч наедно…

За краката вече е лесно – останаха пробедрин, коленофилтър, друмбежжак, петоосновател…

Ух…

А сега – закуската…

Ако има място за нея…

 

Заповядайте - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Красе!
  • Завърза ми езика, Генек! Винаги съм се притеснявала от това, което не пише на опаковките за храна, а не от това, което пише, че съдържат. Няколко от твоята аптека съм ги срещала напоследък в съставките... значи ни идват наготово, със закуската, "няма не искам, няма недей"... Слава Богу все още има места на планетата Земя, където хората не знаят какво е "органична храна", просто защото друг вид няма... Хубава тема си започнал...Поздрави!
  • А може да е добре за природата.
    Като не е сапиенс...
  • Благодаря, Розали!
    А мутацията дали е прогресивна или регресивна?
  • Благодаря, Денице!
  • Ех, че пълноценна терапия 😂😂
  • Благодаря, Елке!
  • Хапчета за всичко! И помогнаха ли? Браво, хареса ми и е много актуално!
  • Права си. Ама за щастие - късно ми е. Родих се момче, ще си умра мъж. Орис! И късмет...
  • пийте го, може пък да ви дойде? то знае ли се вече....
  • Благодаря, Емиле!
    Гинко билобата залъгва, че имаш мозък. Има оплаквания от паметта, но не и от малко акъл.
    А имената ги измислях - но се стараех да са по-лесни, не чак като тия от аптеките.
    Там, впрочем, продават нещо, рекламирано, че "можеш всичко дори по време на цикъла". За съжаление, мъжете пак сме назад - няма да можем всичко.
  • Малее, щях да си изкълча езика с тези имена на лекарства😂. Хареса ми! Поздрави!
  • Многото акъл на жените им пречи, а мъжете пък не го разбират, файдай йок!

    Дето казва Господ - хората все се молят, все искат кой здраве, кой пари, кой късмет, кой щастие и др., ама как пък един до сега не ми се е помолил за поне още малко акъл!
    Значи акъла съм го разпределил най-правилно!
  • Благодаря, Лидия, Мариана, Пепи, Георги, Юри!
    И аз така се храня - сутрин 7 хапчета, на обляд 2, вечер 6. По предписание. Имаше още три, но се отказах - писна ми.
    А, да - моите са по предписание за живот уж. Ама не виждам да се е подобрил.
    А сега се търсят болести за хаповете, че учените откриват хап след хап, пък болести за тях няма.
    И един въпрос - дали ще се купуват хапчета за акъл? Щото за сила, за потентност, за красота се харчат яката. Ама за акъл - кой ще си дава парите.
  • миналата година едни познати като луднали по един тибетски еликсир на младостта - зехтин, лимонов сок и мед, на гладно, а аз умрях от смях!
    Че то нали Тибет е само гори от лимони и маслини... обаче много е важно как ти го поднасят!
    Щом е тибетски, друго си е!
    Ако знаете колко е гаден...
  • Страхотни са тези лекарства, само ми кажи къде е тази аптека, че и аз съм го закъсал Георги! Поздравления и дано да ни помогнат тези илачи! 😋
  • Само да не обърка, да ти напомня, ония, синичките, ги пиеш ти, но усмихват жената, ония, шарените, като бонбончета, пак ги пиеш ти, но усмихват теб, а освен това ти отварят очите за другите измерения, тези, с розовите слонове и зелените човечета 😋
    А иначе, без майтап, като гледаш рекламите на тези илачи, направо се чудиш, как е оцеляло човечеството преди тях...
    Поздравявам те.
  • След като се нагълтаме с тия хапове, не само че няма място, но сме и забравили, че трябва и да ядем. Ядосах се - след като всеки ден го правя това, защо аз не се сетих да напиша такъв текст, ама къде ще се меря с твоя мозък! Браво! Само се питам дали наистина след време няма да започнем да живеем само с хапчета!
Random works
: ??:??