Отвори шкафчето. Така… По реда… Най-напред, разбира се – главата. Хелионалий – за оросяване на предния дял на мозъка, викомпресор за кората, талимидин за паметта, кракатиний за концентрация… Това зеленото какво беше? Ах, да – вчера му го препоръча телевизионният доктор. Битрадиций – за борба с кръвонасяданията, ако евентуално нещо…
Врата… Гърлонебол – ясно защо, антигрипоногенит – студено ще става, трябва да се готви, противоконцепционер… Това за какво беше? Няма значение, щом е тук – ще се пие…
Сега – вкусоген, полиушин, зъболечин, монтеезицин… Органите наоколо са подсигурени за днес.
Тялото… Уф, сега трябва да кара по региони. Антиболиставин – три. Това розовото за раменните стави, това жълтото за краката, това на шарки… Хм, защо му се струва, че е за коремните стави? Ама там има ли, няма ли… Може да има, няма как в главата му да е останало названието, пък обект за лечение и поддръжка да няма…
Сега – глюкодихател, хранопроводник, чревностомашен балансьор, китайски лейкопласт… Момент! Лейкопласт за пиене? Нещо… Ама не – пише го в рецептата, дето му даде Данчо от Фитобиоенергобилкоаптеката…Че го и гарнира с кампучийски органолептичен левкопласт. Да го допълва и подсигурява. Няма повторение – и на етикетчетата на кутийките пишело „лейкопласт“ и „левкопласт“. С йероглифи, та не можа да ги разчете, но Данчо е спец. Я как изкара цял месец обучение при маг Чуан Тжи Кор… Макар нещо да има там… Хем с източноазиатско име, хем откровено бял човек. Доколкото един циганин може да е бял, де…
Остави това, ами да видим другите илачи. Разтоварин джанганайски – това за… Ясно, де…Стомахът и червата трябва да се хигиенизират и прочистват редовно. Поликлини амидо керамико стабил… Аха, туй за онуй. Малко секса да затвърди, че напоследък в тоалетната все едно гледа капещо кранче и гъвкав мини маркуч наедно…
За краката вече е лесно – останаха пробедрин, коленофилтър, друмбежжак, петоосновател…
Ух…
А сега – закуската…
Ако има място за нея…
Заповядайте - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски Всички права запазени