Jun 22, 2019, 8:13 PM

Съчки за клада - 1 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
2095 10 10
2 мин reading

 

А - Ако цял живот не си разсмял нито една жена, значи никога не си живял. 

 

Б - Болката е въображение, раните са халюцинации, травмите - измислица. Истинско е само поражението на духа. 

 

В - Всичко е слънце и вятър. Слънцето събира хората, вятърът събира боклуците. 

 

Г - Грехът и грехотата никак не са тъждествени. Грях - това е да наскърбиш жена. Грехота - това е да достигнеш до душата ѝ и да не ѝ дадеш присъствие. 

 

Д - Да получиш втори шанс е като да постигнеш второ място - не е лошо, но в живота се помнят само първите прояви. 

 

Е - Единствените две неща, които никога не излизат от употреба, са парите и плиткоумието. Ние не можем да премахнем тяхното въздействие, но във всеки един миг сме длъжни да го ограничаваме.  

 

Ж - Животът - това е аритметичен сбор от закономерни случайности.

 

З - Заменям опит за младост - без доплащане и без гаранции. 

 

И - Има само две причини, поради които хората мразят други хора - защото ги познават и защото не ги познават.

 

Й - Йосарян бе дълбоко развълнуван от абсолютната простота на тази клауза в параграф 22. Докато аз съм дълбоко изумен от абсолютните простотии на всичките клаузи в нашенския параграф 22. 

 

 

© Дон Бъч-Странски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря за вниманието, приятели!
  • Интересно ми беше!
  • Как искам да имам две в едно - и опит, и младост...

    Много се размислих.
  • Съчките съвсем не са за клада, а за здрава постройка, но на някои им липсва замазката...
  • Благодаря ви, Приятели! Късичка ни е азбуката, не стига за голям огън. А аз няма да се спра, възнамерявам всичко да изгоря!
  • Толкова истини, в шепа думи. Давай нататък!
  • И аз!
  • Присъединявам се към чакащите. Ако някой все още не се е почувствал като съчка, до края на азбуката сигурно всички ще горим на кладата.
  • Еее, браво! Вече съм на кладата!
    Поздравления и чакам "Съчки за клада - 2"!
  • Хей,Дон! Азбуката ни има още букви...
    Продължавай,обичам да чета за плиткоумни пари!
Random works
: ??:??