Jun 27, 2019, 11:21 PM

Съчки за клада - 3 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
724 5 8
2 мин reading

 

Факт е, че има само два типа мъже глупаци и още по-големи глупаци. Вторите сме значително повече. 

 

Хората допускат грешки по две причини поради липса на житейски опит и поради наличие на такъв.  

 

Циникът е бивш романтик, който е отказал да полудее.

 

Човек е толкова голям, колкото големи са борбите му. Един се бори с хлебарките в кухнята, друг с мафията в държавата. 

 

Шансът е прадядо на всички традиции. Шанс е да се случи веднъж, съвпадение е да се повтори, закономерност когато се потрети. После става традиция. 

 

Щадейки виновните, наказваме невинните. 

 

Ъглите в любовния триъгълник са като ъглите в геометричния триъгълник. И трите биха могли да са остри, но най-често остри са само два от тях, а третият е тъп. И то доста при това. 

 

Ь е онази буква от азбуката, с която само Чък Норис може да започне сентенция.  

 

Юношеска незрялост у петдесетгодишни мъже и седемнайсетгодишни девойки с отегчен от живота вид, който не подхожда дори на майките им. Ех, модерни времена...

 

Явно всички световни беди се дължат на математиката. Тя не може да раздели един кокал ни на две, ни на два милиона, ни на няколко милиарда. 

 

 

© Дон Бъч-Странски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Скъпи Приятели, безкрайно благодаря за вниманието и компанията! Твърде щедри сте към мен и моите сухи съчки, повече отколкото заслужавам!
  • Някои наистина са редки бисери, а още по-хубавото е, че всеки сам може да си ги дошлифова, според вкуса си! Напомня на ювелирно изкуство, поздравления за находчивостта!
  • Страхотна философия на опита. Хареса ми цялата азбука. 😀😀😀
  • тъпоъгълният триъгълник... Всички са стойностни и приятни за четене!
  • Браво!
  • Много вярно! От А, до Я, всичко е дялкано със знание и опит. Обаче виж, за хлебарките не съм съгласна. Има и такива, които не се борят и с тях, като съседите ми например. Не говоря за себе си, в никакъв случай , изпитвам ужас, дори да я настъпя и пукащия звук е толкова настръхващ, че ми се наежва козината. Затова съм измислила по-надеждно средство. Всеки в своята си област, нали . Мога да го кажа, но тогава ти трябва да кажеш как да се борим с мафията. Струва ми се, че мафията отдавна щъка във всяка община и село. Та затова. От малки до големи, от крилати, скачащи до мадагаскарски казвай противоотровата.
    Извън това, още веднъж поздравления за събираните перли из дълбините на живота. Много ми хареса всяка буква!
  • Впечатлен съм! И въпреки, че реално ми харесаха всички, най ми се откои в очите тъпият ъгъл на триъгълника :0))
    Поздравявам те.
  • Харесва ми!
Random works
: ??:??