Jul 7, 2019, 7:16 PM

Съчки за клада - 4 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
849 5 11
1 мин reading

Не е много лошо ако имаш бръмбари в главата си, защото други нямат съвсем нищо там. Ако обаче бръмбарите не си бръмчат, а ти говорят - това вече е лошо. 

 

В държавата на парадоксите няма нищо парадоксално във факта, че случайни хора заемат неслучайни постове. 

 

Почтените най-често злоупотребяват с алкохол, непочтените винаги злоупотребяват с прерогативи. И какво очаквате от общество, което търси сметка само на първите? 

 

На злото противодействайте с хитрост, на хитростта с разум, а на разума - с още повече разум. 

 

Религията не е чак толкова лошо нещо, но тя не прави хората по-добри. Вярата ги прави. А любовта ги прави направо прекрасни. 

 

Да си честен не означава, че си глупак. Означава, че си силен. 

 

Болната амбиция е по-старата сестра на здраво вкопаната посредственост. 

 

Идеалът загива тогава, когато се осребри отстояването му. 

 

Адвокатстването е работа за умни хора, от която се обогатяват само тъпаци. Съдийстването е работа за много умни хора, от която се обогатяват само много големи тъпаци.   

 

Когато хора се държат като животни, те трябва да бъдат третирани като животни. 

 

Загуби ли човек съпричастието си към другия човек - значи е загубил собствения си живот. 

 

Преди време винаги когато видех нашия премиер по телевизията, страшно ми замирисваше на цървули. А сега ми замирисва на цървули само като си пусна телевизора. 

© Дон Бъч-Странски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Краси, Силве, благодаря много за подкрепата! С време да се видя само, ще седна някой ден и ще го разкажа. От иглата до конеца ще разкажа - както го знам и както го видях. Е, тогава ще е огън..
  • Горчиви истини. Имаме нужда от тях.
  • С удоволствие бих прочела още от теб!
  • Скъпи приятели, отново бих искал да поблагодаря най-любезно на всички ви - за прочитите, за разбирането, за харесването и за феноменалната подкрепа, която ми оказвате в тези нелеки за мен дни. Оценявам и съм много задължен за вниманието!
  • Е, Дон Бъч, оказва се, че и аз имам да наваксвам. Човек като затъне в нещо свое, забравя да се оглежда какво се случва около него и пропуска важни неща. Прочетох ги, от 1 до 4, съчка по съчка Поздравления!
  • Много замислящо,и като се замислиш много вярно.Поздрави Дон Бъч.
  • Нека всеки се постопли на огъня от съчките... някои ще изпекат вечеря, други само ще се стоплят, а трети дано не залеят огъня. За всекиму по нещо има тук Отново поздравления!
  • За жалост всичко е вярно.
  • Интересът клати... равновесието. Когато казваш истината, лъжата се радва, че не си я разкрил. Страданието пречиства, ако страдащия е вярващ. Ако много си повярваш има опасност вярата да потърси своята свобода... казано на прима виста, почна да ми въздйстваш, Бъч! Поздравления!!
  • Поздравления,Дон Бъч!
  • Ами има усмивка в тези мъдрости, но ако се вкара мисъл при прочита, тя преминава в гримаса от тъга...
    Поздравявам те.
Random works
: ??:??