May 10, 2023, 10:38 AM

Така де 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
197 2 5
2 мин reading

Сещате ли се за Четирите конника от Апокалипсиса? Мор, Война, Глад, Смърт?

И ето – Мор се появи преди три години на изток – ковидът. Разбушува се, отнесе /официално/ 20 милиона души, замина си. Поне така казаха от СЗО…

От година в Украйна вилнее Война. И носи погибел.

Значи – да чакаме Глад. Виждаме, че конниците се носят от Изток на Запад. Тоест – Глад ще е в Европа…

А Смърт – зад океана…

Не съм пророк – просто чета и мисля…

хххх

Вчера рекох да видя парада от Москва. Едно, че ми е интересно, второ – напук на платените либерали, опитващи се да ми затворят очите и разума.

Като реша нещо – жена ми не може да ме спре, та тия ли русофоби с руски имена…

Можех да гледам на телефона. Но е дребно екранчето. Намерих си поне десетина начина да открия руски телевизии в лаптопа. И загледах…

Звънна телефонът. Приятел ме пита – ще гледам ли? Щото той гледал – на телевизор с интернет, всичко нормално. Даже по-доволен така – кабелната преди му пускала телевизии по неин избор, сега гледал каквото той си ще…

Дааа…

Наистина ни смятат за дебили. Убедени са, че така спират достъпа ни до света и другите истини. И не се сещат, че така хем подгряват интереса към забраненото, хем карат хората да се питат: абе, тия от какво се боят?

А страхът е признак на слабост…

хххх

Пак зърнах подредените в криви редици прокурори на някакво стълбище.

Протестират. Срещу атентаторите…

Задето не са успели ли?

хххх

А после загрях нещо интересно. Оказа се, че Гешев след изваждането му от резиденцията, се намърдал в станция на прокуратурата в Боровец. И от нея ходел на работа, там се и прибирал…

Въпрос – кой плаща транспортът до прокурорското бюро и обратно до прокурорското легло? Гориво, охрана, шофьор?

Пак добър човек – можеше да се настани в Евксиноград и да ходи до София със специален самолет. Сам, разбира се. Е, и Сийка…

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • И се сещам, и гледам, и мисля... И ми настръхват косите.
  • Благодаря, Дочке!
  • Върна ме във времето когато тайно и с повишено внимание слушахме "Свободна европа". Така е : винаги има начини и причини... Поздравления!
  • Благодаря, Красе!
  • Така де... докато има кой да плаща, ще има и кой да пие. А тук още го мъдрят мандата - да бъде или не. Ако продължаваш да вървиш на запад, в крайна сметка стигаш на изток - това само, ако Земята е кръгла, де
Random works
: ??:??