May 6, 2022, 2:42 PM

Тежкар 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
893 4 18

Широко скроен, тясно ушит.

© Венко Василкин All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Арксия, рядко е и само при нужда.
    Жабокът, солидарен съм с мнението ти.
  • Да си изостанал е полезно, защото виждаш, какви плиткодрами са сътворили напредналите в българския език и в живота.
  • Да, но след полувек забрана той е отново разрешен. Против забраните на слово съм, но не вярвам на психоанализата и не искам дори безплатно.
    Дали не е плиткодрама... И аз съм от изостаналите.
  • Невероятно аз имам плиткограмна, детинска сексуалност.
  • Плиткограми
  • Използваните фигури са пиктограми, струва ми се по дефиниция.
    Няма страшно, щом не е акано. Фройд твърди, че с такова произведение бебето прави подарък на милата мама, но не му вярвам, както и на идеята му за детинска сексуалност.
  • Ето, отново ме възхити "фигурен чувствоизраз"
    Не слушай, Щурачето тя го изби на пишкане.
  • Да, самин Даже като се зимислих точната дума е емотикопиш хахах
  • Жабокът, трудно ми е да ги запомням, стар съм.
    Щураче, т. е. чувствопис, фигурен чувствоизраз.
  • Това не е писмо, Жабурко, това е емотикопис
  • Йотовава, отговарям ти същото като на Жабокът.
  • Венко, ето писмо с емотикони
    🤗,👏😳🧠
    В превод - Здравей, ръкопляскам и съм изумен от ума ти.
  • Мисля, че се уточнявам, макар понякога да нямам дума и трябва да я измислям. Надявам се да не се увличам самоцелно, но само при необходимост.
    (Двама са ме коментирали последователно, но отговорих обединено, понеже не открих начин за разделно и ще съжалявам, ако другият не прочете частта за него...)
    Убеден съм, че професионали се изчерпват, пък аматьори биват незабелязани.
    ЕГН-то ми, което е не на еРгене, пречи на четенето ми в самиздата до степен да се налага да обръщам внимание почти само на мене забелязалите, но пък надникнах в писанията им, които са поместени назад във времето поне до датата на моята регистрация, за да ги опозная по-добре.
    (Вчера за пръв път разбрах що е емотикон, макар че не ги ползвам, и първом помислих писмо само с такива за празно, но авторката ми обясни.)
  • И аз мисля като Жабчо
  • Венко, имаш толкова колоритен речник, че си единствен в сайта.
    "надвъзгордея" , "личностченца"
  • Щураче и Жабокът, благодаря за оценката. Ако бях надценяващ се, щях да се надвъзгордея. Което не казах на едного от снобите, издумах за всичките. Навярно и на вас и още други дотягат личностченца с неподплатени претенции.
  • Венко, това ще влезе в аналите на световните сентенции
  • Това ще го запомня! Много яко! Прозрение изказано прецизно точно, кратко и ясно. Това се нарича да гребеш от каймака на Божествената мъдрост!
Random works
: ??:??