Nov 1, 2016, 12:51 AM

Тя 

  Prose » Others
686 0 0
2 мин reading


Невероятно е как двете думички “да” и “не” са в състояние да променят живота ти в из основи. Първата е символ на съгласие, приемане и крие в себе си невероятни приключения и изпитания за личността ти, докато от друга страна втората се оприличава на отрицанието, отказването, скуката. 
Спомняш ли си филма с участието на Джим Кери “Навитакът”? Аз не съм го забравил и до ден днешен. Още тогава ме заплени с простичката си, но също така екзистенциална идея относно живота на нас простосмъртните. Нека обобщим, филмът представяше как живота на един средностатистически човек се променя драстично след като започва да отговаря на всички въпроси положително. Колкото и тривиални случки да го сполетяваха, интересното в случая беше, че животът му най-после придоби смисъл и той започна да се чувства жив и най-важното – беше щастлив. Разбира се, банално е да следваме неговия пример и да зарежем всичко в животите си заради философията на “да”-то, на никой не му се иска да попадне в кофти ситуация и да трябва да отговаря само с “да”, нали? Но колкото и налудничаво да изглежда, във филмът има доза истина, и тя е че животите ни са скучни и имаме нужда от нещо различно, нещо което да ни вдъхне сили и да размърда нашите иначе така мързеливи тела и души. Няколко положителни отговора в повече на ден биха направили осезаема разлика в ежедневието ти, но уви ти си скучен и смяташ, че животът ти е прекрасен и няма смисъл да променяш дори и сутрешният си ритуал. Замислял ли си се, читателю как след като си бил с даден човек в продължение едва на повече от година и вече започва да те дразни? Това е защото вече сте си научили и кътните зъби и знаете ежедневията си. Искате да си говорите, но всъщност няма какво да си кажете. Това се получава, защото и двамата правите едно и също всеки ден. Същото е и когато си сам, само че вместо да обвиняваш някой друг за тази ситуация, казвам ситуация, защото лесно би могло да се промени, виновника и жертвата си ти. Сигурен съм, че не веднъж си се чувствал ненужен и си се питал “Какво ще правя с живота си?”, ако очакваш да ти отговоря на този въпрос, уви и аз още не знам този отговор със сигурност, но знам че в момента, в който си зададеш този въпрос моментално трябва да промениш нещо в ежедневието си, дори и това нещо да е положението на тялото ти докато спиш. Промяната на малки неща в ежедневието ни, ни отърсва от сивотата и ни кара да се осъзнаем малко или повече. 
Животът е нещо непредсказуемо, невероятно и също така нещо толкова крехко, но най-важното нещо, което не трябва да забравяме е, че животът е прекрасен! Затова вместо да се чудиш какво се опитвам да ти кажа, просто излез навън и тръгни в нова посока, нещо извън твоя познат маршрут. Веднага ще се появят хора с нагласата, че това е пълна глупост и загуба на време, но аз както и ти имаме нужда от нещо глупаво в този живот, било то промяната на начина на спане или дори промяна на обичайния ни път до работа/училище.

© Слънцето All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??