Aug 25, 2023, 10:30 AM

Тюрлю гювеч 

  Prose » Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
204 3 2
1 мин reading

В книжарницата – много стока, малко литература…

хххх

Защо ли имам усещането, че отдавна познавам един премиер? И вие го познавате…

Във всеки клас е имало подобен: примерен зубрач, старателен комсомолец, доносчикът на класната, неканеният на сбирките…

хххх

Вншният дълг на САЩ е над 32 000 000 000 000 долара.

Официално.

Лаишки въпроси.

Кой е далият им тези пари?

Откъде ги е взел?

хххх

Стар икономически виц.

В гръцко село пристига турист – немец. Иска да се настани в хотелчето, дава 20 евро капаро и се качва да види, все пак, стаята.

Собственикът на хотела изтичва до съседния ресторант и връща дълга си от 20 евро. Ресторантьорът отива да върне дълга от 20 евро на месаря. Който дължи 20 евро на градинаря. А той плаща най-после на селската проститутка за оказаната услуга. Проститутката бърза да плати нощувката си в хотела – 20 евро.

Немецът слиза недоволен. Отказва настаняването, взема си капарото и заминава за съседното село.

Но всички са доволни – всеки се е разплатил. Парите се въртят, бизнесът върви…

Икономисти, как става това?

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Надя!
  • Вече и не влизам в книжарници, колкото и да е жалко. Трябва ли ми книга - в "Читанката" и руските сайтове има всичко. Дори в библиотеката са изнесли маси със словесна чалга (съвременни писания разни) и до стелажите не допускат.
Random works
: ??:??