Mar 28, 2013, 6:25 PM

Вестник НРО: Акценти + Хороскоп 

  Prose » Humoristic
1122 1 5
2 мин reading

ВОДЕЩИТЕ НОВИНИ


Събития

Днес в София трябваше да се проведе конференция, посветена на опасността от създаването на масова психоза и паника от страна на медиите. Конференцията се провали заради невярно съобщение за избягал носорог в района на НДК.

 

Статистика

Държавната агенция за безполезни вайкания проведе анкета в 15 столични училища. Целта на анкетата беше да се определи културното ниво на българските ученици на възраст между 14 и 18 години. Притеснителните резултати показват, че на въпроса „Четете ли книги?” 60 % от учениците са отговорили с „не”, останалите 40 % не са успели да прочетат въпроса.

 

Телевизия

От утре започва излъчването на поредния нов хитов турски сериал „Някаква любов и други работи”. По този повод потребители на Фейсбук организират протест пред министерството на културата, който ще започне от 16 и ще продължи до 20 часа, като между 18 и 19 ще има почивка, за да могат протестиращите все пак да гледат първия епизод.

 

Култура

Неизвестният до днес поет и психолог Димитър Семков вече е известен, понеже току що прочетохте за него във вестника.

 

ХОРОСКОП


Овен – Бъдете спокойни и не се напрягайте много на работното си място. И без това до края на месеца ще ви уволнят.

Телец – Вие сте в отлична физическа форма, но усещате, че нещо ви липсва. Използвайте свободното си време за четене и натрупване на нови знания, защото това, което ви липсва, е ум.

Близнаци – Околните често ви мислят за прекалено суетни. Това ще престане, когато най-сетне разберете, че макар да сте зодия близнаци, това срещу вас не е човек, а огледало.

Рак – Социалният ви живот е в застой. Време е да се регистрирате във Фейсбук.

Лъв – Проявете гъвкавост в отношенията си с околните. В 90 % от случаите грешите вие.

Дева – Започвате седмицата заредени с енергия и с нови знания – вече ще знаете да не бъркате в контакта.

Везни – Възможно е денят ви да започне със семеен скандал, най-вече за онези, които имат семейства.

Скорпион – Днес очаквайте разкъсана облачност и слаби превалявания. Следобед може да прегърми.

Стрелец – Препоръчително е днес да не излизате от дома си. Това ще спести доста задръствания и напрежение в градския транспорт.

Козирог – Дългоочакваното щастие най-сетне ще дойде, но не при вас.

Водолей – Може да отидете на работа – днес е ред на стрелците да си стоят вкъщи.

Риби – Днес вие отново ще сте най-прецакани, защото ще си прочетете хороскопа последни.

© Михаил Костов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??