Jul 22, 2022, 10:40 PM

...Внимание! Леденият метеорит идва 

  Prose » Narratives, Humoristic, Others
541 1 4

...От бутилката с минерална вода във фризера. Надигнах я, а той се устреми като торпила към устата ми и ме фрасна по зъбите. И ми замрази езика.

  На човечеството пак му се размина! Само дето зъбите ми... Хайде, от мен да мине, хаирлия да е!

  Обаче...

 


Жанр на произведението – Кръговратна свръхкаратна свръхкратка проза

© Мария Димитрова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Зигфрид, зъбите ми са добре, малко съм преувеличила художествено 😃. Всъщност ледът не можа да премине през гърлото на бутилката, само изтрака, но гърлото малко ме фрасна и водата беше ледена. Интересното е, че когато отпих за втори път, пак се стреснах. Луд умора няма! 😃 Арксия, радвам се, че си се усмихнала. Благодаря!
  • 😆😆 това, че съм ти подействал хуморотворно е най-висш комплимент! Хаха ледът си знае пътя 🤣 дано само зъбите ти да са добре! 😅
  • Благодаря, Зигфрид! Явно твоето присъствие в сайта ми действа хуморотворно. Прочетох твоите домакински неволи и се смях от сърце. А това с бутилката ми се случи вчера. Сложих си я да се размразява и после като реших да пийна, бях забравила вече, че е била във фризера и парчето лед на дъното ме стресна. Излетя наистина като торпила.😃 А на профилната снимка е една друга моя бутилка с минерална вода, от по-рано. Там се образува ледено чудовище с бодли, но не знам дали личи – не ме бива много във фотографията.
  • Свръхкаратна проза - много готин жанр 🤣 Хареса ми и ме ухили! 😄
Random works
: ??:??