Aug 29, 2009, 9:56 PM

Възпоменание за Wind2008 

  Prose » Others
982 0 4
1 мин reading

 Здравейте,

 аз съм съпругата, която напразно се опитваше да остане анонимна, но уви...

 Много ми е трудно да пиша, защото най-големият оптимист относно изхода от неговото заболяване бях аз и виждах ярка светлина в изхода на тунела и внезапната му смърт изненада най-силно мен. А той флиртуваше с нея, предчувстваше я...

Искам да кажа едно много голямо Благодаря на приятелите му от сайта, които

му подарихте цял един нов свят, създадохте за него едно ново семейство и осмислихте допълнително последните му месеци. Владимир винаги е бил добър литератор, но започна да твори във вашето обкръжение и вие познавате цялото му творчество. Но освен със стиховете си, той живееше и с коментарите, които вие му пишехте, или той пишеше на вас. Като дете се радваше на шестиците, които получаваше и не можеше да се помири с по-ниски оценки. Не можеше да пише лоши коментари, даже да не беше съгласен с нечия творба, и не се помиряваше с нападките към колегите му. Надявам се, че остави ярка следа в няколко сърца.

Искам да благодаря за огромния букет ярки цветя на гроба му, за панихидата, която сте изнесли, за труда, който сте положили, за да го откриете сред няколкото Софийски гробища - това означава, че освен на семейството, което направи всичко, което беше по силите му да му помогне, липсва и на някой друг...

 

 

                                                   Б Л А Г О Д А Р Я

© Ани Хаджидимитрова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Всички го обичахме и той обичаше всички, лека му пръст!
  • Ще го помним, Ани!
    Поклон!!!
  • Искрено съжалявам за голямата загуба! Ще помня Владимир като позитивна личност, нежна и благородна душа и романтичен поет. Бъдете силни! Поклон пред светлата му памет!
  • Здравей, Ани!
    Владимир-Човекът, Приятелят, Авторът... винаги ще помня.
    пред Светлата Му Памет и твоята Мъка поднасям своята съпричастност
    С огромно уважение...
Random works
: ??:??