Фейсбук и какво там още беше – отменили изискванията към надзирателите си за ликвидация на „езика на омразата“…
Сега е разрешено да се говори какво ли не – включително заплахи, за всеки руснак. Всеки – от Путин до бомжа…
Което е логично – юберменшовете от Запада си посочиха мишената – унтерменшите от Изтока. Тоя Изток, оня – далечния в Азия, все още е заобикалян.
А аз си мисля – едно време цъкахме копчето на ВЕФ-а не само да хванем Кидика. Най-вече търсехме чуждите радиостанции. Които ни говореха за демокрация, свобода на личността, хуманизъм…
И после, когато ни стовариха тая демокраДция, четяхме едва ли не само западни вестници, слушахме радиа, гледахме телевизии. Защото бяха ни внушили – западната журналистика е свободна, смела, истинска…
Оказа се…
Ама и вие сте го видели, някои даже са разбрали. Макар все още да има хора, които са като магаре, въртящо долап – сучещи се в кръг, вперили поглед в торбичката с ярма на врата, смятащи, че светът е всичко това, около което обикалят…
Оня ден Асошейтед прес пусна снимки – бомбардиран родилен дом. Е, да - ама българите не сме американци или поамериканчени, та не само гледаме, ами и виждаме.
Виждаме голяма сграда, без поражения – освен изпочупените прозорци. Маса военни, никакви лекари или санитари. Само една бременна – успяла за три снимки да се преоблече три пъти. Празни стаи, в едната бидон с червена боя…
Няма един труп – за мостра барем. Няма родилки, няма апаратура, няма…
Няма убедителност! Не помага даже името на фотографа – известен световен репортер, „случайно“ попаднал баш на място, заедно с единствената в родилния дом /?/ млада жена – оказала се моделка, наистина бременна…
Е, трябва да си хептен зеленскиран /от политически украински – дрогиран/, за да повярваш на фейка…
После чуваме с гордост съобщена новина - председателят на Европейския съвет Шарл Мишел заявил, че върховният представител на ЕС по външната политика и сигурността Жозеп Борел е предложил да се съберат допълнително 500 милиона евро за изпращане на военна помощ за Украйна.
Парите ще се съберат чрез-… Дръжте се! Европейския фонд за МИР???
Да се смееш ли… Помните ли: „Войната е мир!“… Провидец Оруел…
И какво сега?
Демокрацията се оказва измама, хуманизмът – ксенофобия, свободата на словото – метод за професионална лъжа и промиване остатъчните мозъци на магаретата в долапа…
© Георги Коновски All rights reserved.
Сигурно защото няма Европейски фонд за войната.