Sep 3, 2014, 11:09 AM

За романтичните филми и вредата от тях 

  Prose » Humoristic
1092 0 12
2 мин reading

Чета една статия за романтичните филми... и се оказва, че те носят само вреда. В тях всичко се случва хубаво и бързо, а в живота, видите ли... Е, за два часа филм може ли да е бавно? Срещат се, влюбват се, нормално, живеем динамично. Няма да чакаме девет месеца да се роди детето, я. Тогава ще е сериал, точно като моя живот с всичките отрицателни герои, дето ти се иска да ги утепаш. 

Гледам такъв филм и изпадам в умиление. Направо сълзите ми капят. Глей как им върви на жените в тия филми, направо да им завидиш. А аз се мъча с моя...

Кадър от филма: Той я кани на вечеря. Подредил е масата. Свещи, вино... Тя звъни, той отваря и я кани. Настанява я удобно и отива до кухнята. Тя става, влиза плахо след него и докато той разбърква специалитета за нея, тя го прегръща. Той се обръща, сваля престилката и я целува страстно. После, после вдигат тост за любовта, разливат виното и докато той забърсва петното на бялата ù блузка, защо винаги е бяла, следва нова целувка и тръгват надписите: Участваха артистите...

Глей каква романтика ги тресе хората, какво нещо... Направо ти иде да се разведеш.

Прибирам се значи каталясала от работа, гледам моят е сготвил любимата ми мусака. Направил нашият и салатка, сложил две чаши за ракия. Ясно! Ще иска нещо от мен. Или да платя тока и парното, щото пак им бавят заплатите в завода, или онова... другото, сещайте се. Ега го у мръсника! Ужас! 

За два часа у филма оня сготви два пъти, моят се сеща един път у месеца, как може, бе?  Мислех да пусна една пералня и докато върти, да изгледам един такъв филм, та да ми се напълни сърцето с любов. После щях да пръжна по две яйчица за вечеря. Не, няма лошо, че се е сетил да приготви нещо за хапване, пък и ракийката ще ми дойде добре. Сядам. Колко са ми хубави очите... ми вика. Все едно за пръв път ме вижда, моля ве. Колко му било хубаво с мен. Може и водата да не е платил, щом толкова ме хвали. Има нещо, не му е чиста работата. А... може да иска развод и започва по-отдалеч, гадината.

Сипва ми втора чашка. Така ме отпусна това питие, нищо че не е изискано като по моите филми. Имах нужда, че все напрежение в работата. Я, и моят е с престилка, точно като тоя във филма. Дали да не му я сваля? То пък трябва да ставам, да го прегръщам, да го... Да бех си изгледала някой филм, ей така, опъната на дивана. Пуснах ли пералнята, че утре няма какво да облека за работа? Не, ще стана да го целуна. Каква хубава салатка е направил, пък и мусаката как ухае. Ако трябва, ще платя тока.

Той идва, прегръща ме и ми шепне, че ме обича. Като се замисля, и престилката му стои по-добре от на тоя във филма. И дали от ракийката, ама ми се струва, че е и по-хубав. Вдига ме на ръце и ме носи към... Дали да ме метне през терасата... Спирам да гледам Хорейшио, направо ме носи към спалнята.

Ах... диво се извинявам, но после ще ви кажа дали му е станал... фасулът... мусаката, де.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Абе, Светланчик, знаеш ли, че наистина имаш страшни очи.От ракията ли, от филмите ли... Може би е от модела на престилкатаЯ прати едно фото на вашия модел, че да го приложим и ние.
  • Лажова, ееее как се радвам да те видя... и да се посмея от сърце, де!
    Не си си забравила дар словото някъде, супер си!!!
    Прегръдка!
  • Вики, Биляна, Лордли, благодаря ви за усмивкитеее!!!
    Кери, извинявай, че се забавих, ама една романтика ти казвам като ни налетя. Дет се вика изгледахме надписите с всички, които са взели участие във филма, разбираш ме, нали? Така се изморихме, ама после и на мусаката не й простихме. Много хубаво му беше станал специалитетът.
    Виктор, !!!
    Порчев, изгубена, но жива съм. И аз ви обичам!!!
    Дани, не ти е лесно, разбирам те мила. Голям егоист е твоя, иска много сексапил и целият да е само за него. Измислил го е, хитрецът му с хитрец. Ако те обсипваше с диаманти, щяха да са само за теб, а така с шоколада, хем те зарежда с хормона на щастието, хем той се възползва от това
    Ивон, не си ме разбрала правилно или аз нещо...Не целува страстно престилката а главната героиня във филма. Или свали мадамата, а целуна престилката...Не помня честно да ти кажа, но беше много романтично. Както и да е, повече романтика да има мисля, че не вреди!
  • "Той се обръща, сваля престилката и я целува страстно." Тука се разсмях! Много готино и свежо!
  • Гледай сега...аз сериали не гледам, ама като ти прочетох писанката, се вкарах във филм. То много съмнително грижовен ми се чини и моя! Готви, чисти, пазари и все гледа да ма запре у някой ъгъл. Да му са дам ли или да му се опъна. От малък е учил за пожарникар...все налита да ми гаси огъня. Току размаха някой шоколад пред лицето ми...да ме дрогира иска...знам си аз. Нацели ми слабото място. Сега докато не стана 80 кила чист сексапил няма да миряса
  • Усмихна ме!
  • Кис, кис... Чакаме развръзката, демек за фасула ааааа мусаката, де...
  • Свежарск-о-о!
  • !
  • Симпатяга!
Random works
: ??:??