Jan 17, 2008, 8:53 PM

За Станислав Пенев лично 

  Prose
1815 0 25
2 мин reading
 

Писмо до поискване за Станислав Пенев

 

Не го очаквах това от тебе, егати! Можеше да бъдеш малко по-дискретен, дис кретен!

Опитах се да не споменавам имена, но ти... Аз, ако исках да се разбере с кого съм била, можех да го разкажа в сутрешния блок по btv. Бареков щеше да каже:

  • - А, ето имаме новина! Лажова сваля мъже, докато си тупат чаршафите. Ето, вчера е свалила съседа си от седемнадесетия на шестнадесетия етаж. Сваля ги, докато тупат, сваля ги с два удара на земята. Свалячката е новата шампионка по скално катерене и самбо. Честито!

Можех да го направя, нали, но понеже съм скромна и дискретна, те пожалих, а ти какво направи... Трябваше ли да пиша защо припаднах? Не защото у нас в Атланта през 1862 година беше модерно да се припада и припадаха само аристократките. А защото ми каза, че не можеш повече, направо ми причерня. Как така не можеш?! Значи у вас всичко можеш, а у нас за още два китеника да изтупаш - не. Дали не трябваше първо да те накарам да изтупаш, па после да... те карам да дишаш тежко, ама, а де?!

Сега това писмо ти го пиша искрено и лично само на теб, но ако продължаваш да се заяждаш с мен, ще те издокарам в „Откровения", така да знаеш!

Но да се върнем малко назад. Когато ми беше написал: „Това настъпване чаках". За вечерта на награждаването реших да дойда точно като в рекламата с къси панталонки и да ти покажа как не само пренасям каси водка, а как мога и да я пия. Но най-късите панталонки бяха много летни, а другите - прекалено дълги. Заради теб си сложих къса пола, с идеята да те настъпвам цяла вечер на дансинга. Или където и да е, но да ти изпълня желанието. Разбираш ли колко съм добра?! Отидох по-рано на срещата и помолих Жоро, аз така си му викам на Георги Колев, да седне на първия ред, аз да седна на втория и да ме гледа добре ли  правя сцената от „Първичен инстинкт" със наборката Шерън Стоун. Толкова репетиции направихме, докато на Жоро му се зави свят от мен и каза: Добре, справяш се чудесно!" И всичко заради теб. Нали си в журито и реших, че ще седнеш на първия ред близо до мен, но ти се наду и ме заряза с едните репетиции. Добре, че е Жоро - да ми вдигне самочувствието. Какво като си по-млад - и аз мога хубаво да тупам. После, като седнахме в заведението, нарочно ти обърках името, за да ми обърнеш внимание. Да седнеш близо до мен и по няколко пъти да ми повториш името си на ушенце, понеже не чувам добре. Но ти какво направи?! Само дето не ми вдигна лек семеен скандал. Защо бе, момче, защо бе, Станиславе? Защо бе, Пенев? Това ли заслужавам аз у тоя живот? Всички да се държат с мене като със собствена съпруга? Докога? Искам малко да съм чужда, да му се не знае, толкова ли ти беше трудно една добра дума да ми кажеш?! „Довиждане" можеше да ми кажеш по-нежно, но... Дай само да тупаме, а?! Защо първо не си поговориме като хората?!

И те предупреждавам излишно! Следващия път никакво тупане. Ще свършиш малко и черна работа, Ромео.

Ето това чукане чаках!!! Айде приключвам, че ми носят водката, чао!!!

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Маги, миличка, недей така. Как при Бареков?! Нали момчето като ме завърти с въпросите и ще взема да кажа това къде не трябва...И ето ти новина! Жена след излъчване на ГОРЕЩИ НОВИНИ В сутрешния блок по btv се развихрила пред мъжа си...Ах тази самба!!! Или беше самбо?! Сега и двамата лежат в гипс. До тях на съседното легло едно папараченце желаещо да ги заснеме е в много тежко състояние.
  • Ех, Светлинчик! Защо не го разказа при Бареков в сутрешния блок! Него го гледам редовно и щях овреме да разбера каква свалячка си!
    Ей сега Бареков приказва, а аз чета Лажова...и ще ти кажа ...защо -защото ще ми върви на хубаво през целия ден! Така си е! С обич за теб, ти си ми нещо като Талисманче. Радвам ти се.
  • Няма да ми се притесняваш мило!!! Разрешавам ти да не ми пишеш коментар, а само да ме четеш рехаво. Няма да се плашиш, няма да ти напиша отсъствие. Даже няма да ти се разсърдя ако не ме четеш. Представяш ли си?! Аз напоследък чета, пиша 6 и продължавам, защото моят муз нещо ме е изоставил и не мога да измисля нищо свестно. Но си ви чета, само дето не ви се обяснявам. И на мен ми липсваш, даже вчера си гледах снимките от морето. Колко сме сладки!!!
  • От кога се каня да се разпиша и аз тук, 'еле дойде време!
    Светланчик, отдавна съм те прочела, ама като не ми иде... на ум нищо по- така, та за това ти казвам само, че МИ ЛИПСВАШ!!!
    Прегръщам те, миличка!!!
  • Веси, каквото пожелаеш миличка!!! Иванова, и терасата и още нещо ще оправя, но си има ред. Записвам те. Ако искаш мога и да изтупам това-онова. Имаш ли готини съседи? Анетче, толкова се радвам, че ти е добре при мен и ти благодаря, скъпа!!!

  • Хубаво ми е при теб, Светланке
    И леко, леко...
  • Идвайте Лъжовна...
    Адреса е същия.
    Тъкмо ще ми посладите домашното пелинче с една целувчица
  • Веси, нека бъда аз!!! Да идвам ли?
  • Имам нужда от един катерач...спешно за ремонт на терасата...?
    Отговор на обявата по телефона,ако обичате
    Шест етажа нагоре...два надолу
  • Креми, Валентино, очаквайте продължение!!! И ви благодаря, че ме навестихте в тези трудни за мен времена!!!
  • И веселба настана в нашата капана...
  • хехех* Знаем вечеее, знаем...
  • Нинче, мерси!!! Станиславе, няма не искам, взе си белята с мен!!! Иванова, нищо не бъркаш, мила. А за водка никога не е рано. Вилдан, от най-опасните съм. Кире, по-добре късно, но баш как си требе! Доче, усмивки!!! Таня, мерси за салфетката!!!
  • Ех, че се набра ама!
    Да не ти излезе пяна на устата? Салфетка?
    Направо ме утепа, Лажова! хах
  • Светле нямам думи, просто си мисля ,защо преди 10 години не те срещнах можех да се науча на толкова неща, ее не че сега немога да се уча, напротив сега дори пада едно кефене с теб.
    Поздрав
  • Опасна жена си, Лажова!
  • Не ти ща писмото. Да си го иска някой друг.
    Ето ти моя непоискан отговор:
    http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=93936
  • Страхотна си !
  • Ани, аз така правя и у дома, уж на шега, на майтап и хоп стане моето. Викам на моя: " Щом сме на едно мнение, нека бъде твойто, айде от мен да мине!" А пък Пенев ми е слабост!!! Може, Деси, даже е задължително да сме готени!!! Няма как, орисия!
  • Ееее, ма мноу си готена!
    Може ли таквоз нещо!?
  • Страхотна си, как лекичко уж на шега, ама наистина си го казваш!
    Браво!
  • То май така ще стане, тая водка мене чака. Но поне си имам оправдание, пия от мъка, не от сутринта. Много ме обиди това момче, Рени, много...Чакай да си сипя още малко, че нещо взех да хълцам.
    Ице, вземи си отпуската и идвай. Ти поне ще ми обърнеш внимание. Чакам те с чаша интимна водка в ръка...за сега.
  • Държа и аз да ми покажеш Искренно и Лично номера на Шарън Стоун. После ще си гледаме инстиктите, кой първи, кой втори кой до където стигне...
    Браво, Светле!!! То бива жертви, ама като не ги разбират...
    Поздравления!!!

  • Е па, аз само с него ще се разправям. Станислав със Станислав такъв! С тоя чершаф на спайдърмен ли ми се прави?! Добре, че си ми ти Майче, та си споделям с теб и ме разбираш!!!
  • точно така, Лажова! трая, трая, па си му го окна
Random works
: ??:??