Oct 20, 2021, 3:15 PM

За упокой 

  Prose » Humoristic
994 1 1

Драги зрители, ето резултатите от мачовете в най-висшата ни група. Първият мач завърши наравно – 2:2. Головете за домакините вкараха О, Бонго-Банго и Ла Рюмиер, за гостите Чивита Мартинес и Каалимаро Мутоне. Във втория мач откриха гостите чрез РрррБум-пляс, а Оауееея от домакините изравни. Отсъдената дузпа пропусна Варториус Пешонаци.

На осветление се играха три мача. Първият завърши 0:0, най-вече заради отличната игра на вратарите Федорчук и Чукифедор. Във втория мач откриха резултата домакините чрез Уомба, а после с два гола на Кириякопуловарис гостите поведоха, но в края Джамбешвили изравни от пряк наказателен удар. Последният мач завърши с масов бой в края на първото полувреме, когато изравнителен гол вкара Макаки Мънки, а за домакините бе открил Карахасанбулу… Сражението продължава, в болницата са закарани двама пронизани със стрели, трима от копия и един ударен с щит от слонска кожа…

Това бяха последните новини за родния футбол… Лека ви нощ! И нему – лека му пръст…

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Върза ми езика на фльонга с тези имена, сенсей. Отдавна вече не следя футбола. Добре си ги подредил!
Random works
: ??:??