Jul 19, 2021, 10:44 AM

Забелязано 

  Prose » Humoristic
201 5 8
1 мин reading
  • Щастието ме изненада. В гръб…
  • Удари ме късметът… Но е неудобно да кажа къде… И се чудя – да се радвам ли или да плача…
  • На портата: „Добър по нрав бултериер със слаби нерви“…
  • Преди женитбата лежах, разхождах се, ядях. Сега мързелувам, скитосвам, лапам…
  • Филм за американски бедняци. Ама си живеят – като наши олигарси…
  • Моля се днешният изпит да мине добре, защото ако те не го издържат, ще трябва пак да ги изпитвам…
  • На всекиго в главата духа собствен вятър…
  • В тая жега може да лежиш, докато се изпотиш…
  • Богатите се имунизират, за да почиват по далечни курорти, бедните – за да работят…
  • Кротко си обядвам. И гладът ми минава – от екрана ми говорят за някакви спрейове, спасяващи „интимната женска флора“… Пак добре, че не ми демонстрират фауната…

Заповядайте в блога ми - коментар специален - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Красе, Младене, Стойчо!
  • Откакто се помирих със себе си...Мир на праха ми!
    Намирам за допустимо:човек се изпуска и без памперси...
    Поздравления за находките, Георги!
    На път съм вече да проходя:след едномесечен...запой!🤣
  • ураганите в главата си имат собствено мнение "бедните – за да работят…" и да спестят от транспортни разходи
  • Женска флора и фауна! Имаш яки хрумвания, Георги.
    ...А бедните трудно се уморяват. Затова нямат нужда от почивка anywhere...!
    Абе изобщо life is life, каквито и да ги вършат Рашко Бойков, Роба Нешкова и Стоичко Христов. Пък дори и Радо Руменов.
  • Благодаря, Роси, Силвия, Зигфрид!
  • 🙂 Бултериерът си го грабвам, ще има да лаем заедно 😂. Готини бисерчета.
  • На всекиго в главата духа собствен вятър… и с различна сила! 😁😁
  • 🤣🤣🤣
Random works
: ??:??