Mar 3, 2021, 9:48 AM

Записки от края на безкрая 

  Prose » Humoristic
338 4 15
2 мин reading

По искане на либералната миниобщност, в шаха се премахват цветовете на фигурите – стига вече с тоя расизъм…

хххх

Тя спря всякакви тестени изделия. И мина на диета – само макарони…

хххх

Най-опасното съчетание – глупост и амбициозност.

Хххх

Комплекс за малоценност? Не, не е комплекс…

хххх

Страда от комплекси? Не, наслаждава им се – мазохист…

хххх

Видял козелът агнето до извора и казал:

- Ще те изям!

- Ама как така? – учудило се агнето – Ти нали си тревопасен? Защо се увълчи?

- Бях тревопасен. Но сега вече имам полезния крем за закрепване на изкуствените челюсти и ще те изям…

хххх

Една докторица: „Какъв празник? Тогава руснаците са ни поробили и сто години са ни потискали…“

Не споря. Просто задавам любимия си въпрос: „Поробили, значи, свободната ни държава… И как се е наричала тази свободна държава?“…

А имам и резервен: „Не ни ли е освободила 7 кавалерия на Къстър? Тя какво – заета е била с освобождаването на индианците?“…

Обаче, нещо намаляват поклонниците на наглосаксите – не им се дискутира с мен. Защо ли?

хххх

Някаква телевизия. Водещият мисир пита поканения пуяк: „Може ли да сравните сегашната борба с ковида с борбата за освобождение?“…

Оня веднага подхваща – ами да, това е едно и също, има страшен враг, героите са на предна линия, освобождават народа български…

Плюх и прехвърлих.

Джуджетата винаги се опитват да принизят великаните до собствения си убог ръст…

хххх

Отново ЗАБРАНИХА честването на националния празник на Шипка. Че и съобщиха: „Ритуалът на Шипка пак е отменен“…

Ритуалът… Не празникът, не честването, а ритуалът. Нещо като събиране край огъня на негри-канибали. Можеше и друго да е: обреда, шаманския танц…

И как така кръчмите са отворени от 1 март, а Шипка е опасен на 3 март? Вирусите мрат от алкохола и тютюна, да не говоря за поразяващата дрога. Обаче – на чист въздух, на връх Шипка – опасно…

Хм, защо ли се появяват някакви неправилни мисли за отцеругатели и национални предатели? Втора година поред не дразнят важния и силен комшия…

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Доверенице!
  • "Джуджетата винаги се опитват да принизят великаните до собствения си убог ръст"

    Страхотно!
  • Благодаря, Дочке!
    Но се надявам да съм не трънче, а копия...
  • Винаги се удивлявам на умението ти - да усмихваш и в същото време, да боцкаш като трънче!!!
  • Благодаря, Миг, Елке, Роси, Стойчо!
  • Е,поне да си честитим празника,докато и него не са заменили!
    Да живее България в сърцата ни!
  • Не празникът, не честването, а ритуалът. И тяхното време ще отмине! Честит празник, Генек!
  • Много ми харесаха записките! Честит Национален празник - Освобождението на България!
  • Стреляш право в целта , от рикошета ме заболя от ляво!
  • Благодаря, Красе!
    Ами въздухът в кръчмите е лечебен, на Шипка - вреден.
    Във Ванкувър щели да осветяват общината в националния флаг.
  • "И как така кръчмите са отворени от 1 март, а Шипка е опасен на 3 март? Вирусите мрат от алкохола и тютюна, да не говоря за поразяващата дрога. Обаче – на чист въздух, на връх Шипка – опасно…" Интересно.. всъщност разходки на чист въздух-това се препоръчва тук, ако си пипнал вируса, когато и ако е възможно; Ритуали много, а въздухът е един.
  • Благодаря, Надя!
    Честит празник!
  • Честит празник! Въпреки времената, нравите и заразите... Всякакви...
  • Благодаря, адаш!
    Честит празник!
  • Така умело хапеш, че ти се възхищавам!
    Така трябва!
    А това, за ритуала, си е шамар върху лицето на България - да се сравни честване на Национален празник с нещо, което придизвиква паралел с вуду магии, жертвоприношения, оргии...
    Без думи съм, защото ако ги кажа, ще са нецензурни!
    Честит 3 март!
Random works
: ??:??