8 abr 2007, 16:00

.... 

  Ensayos
939 0 1

Защо отново? Защо тъй пак ме остави? Зщо не помисли? Сега ще плачеш, ще тъгуваш, ще страдаш, защото не изчака. Избърза и провали всичко, градено толкова дълго, с толкова мъка. И не страдах само аз. Страда и ти с мене. Страдахме заедно. Преминахме толкова трудности. Може би някой бяха незначителни, но за мен значеха много, след като ти  беше до мен. Аз те обичах. Бях готова всичко за тебе да дам. Всичко! Къде останаха думите, мечтите, обещанията. Нали сам ти каза, че ме обичаш, че искаш да сме заедно, да не се разделяме, да ходиме в летните вечери ръка за ръка и да си говориме така, както само ние можем...

© Неда Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Разликата между настинката и любовта е една: настинката започва с лед и завършва с огън,а любовта е обратното. Щом любовта почука на вратата, животът ни се преобръща и се борим с всичко и всички,но понякога в тази борба не забелязваме метаморфозата на човека до нас.Докато се осъзнаем думите,мечтите и обещанията са вече минало...един спомен.Въпреки това не трябва да падаме духом,а да се изправим,защото не е важно колко пъти падаш,а колко се изправяш.Краят на всяка любов е началото на нова, така че ГОРЕ ГЛАВАТА!!!
Propuestas
: ??:??