2 dic 2023, 22:12  

Безтелесно 

  Ensayos » Civiles
387 2 18
2 мин за четене

     Добротата обезтелесява. Зловещо е да си добър, щом наоколо те дебнат. Не те дебнат с добро, знаеш го, но въпреки това решаваш, че моралът ти изисква да постъпваш, да се отнасяш, да обичаш... правилно.

     Въпросът е кое е правилно?

     В разбойническата държава правилно е да си разбойник, а не васал.

     България е разбойническа вече сто години. И е васална толкова. Единственото, с което могат да се гордеят българите, е собствената им непригодност да бъдат смели. И отговорни. Смели и отговорни не могат да бъдат васалите. Нито разбойниците.

    Някои народи са оцелявали така. Повечето – не. Няма значение. В случая.

     Никой не може да се отнася с уважение към държава, която няма съпричастност към населението си. Обикновено населението създава държава, за да се самосъхрани чрез нея. У нас се случи обратното: създадохме държава, която да се самосъздава въпреки и против населението.

     Това е феодализъм, ала не от феода, а от крепостниците. Понеже ТКЗС вече няма, а  и аристократизъм липсва, българите си създават отмъщение, като унищожават всяка проява на култура. Турците ни отнеха Средновековието, нека сега да живеем в него. И там живеем. Преди да дойдат ордите им тук, България е била на три разцепена. Доброволно, по царски, или пък по войнски. А всъщност – по алчност.

     Понеже бяхме под турско робство 500 години (и 200 години под гръцко), сега желаем ДПС да управлява още толкова. За да имаме държава, етнически търпима, обезлюдена, турска, еврейска, циганска – всякаква, но не и българска. Гнила. На три.

      Ето това са българите – щура, самодоволна, безмускулна маса от човекопродавничета, които за единия лев са готови да пропилеят милиардите на своето бъдеще.

     Как може да бъдеш добър в България?

     Измислих си израз – обезтелесява. Обезтелесява те всичко, което отнема духа, морала, надеждите. Това прави България с населението си. Всяка проява на доброто го превръща в демон. Тук не се харесва красотата, капитализмът е уважителна кражба, а честта – олигофрения. Доброто в България е наказуемо, а достойнството е прокурорски въпрос.

     Тази територия с крепостните по нея има нужда от купувач. Българите отдавна нямат способност да се самоуправляват.

      Северна Луизина, френска собственост, е продадена на САЩ за 15 милиона долара.

      Аляска, руска собственост, е продадена на САЩ за около 10 милиона долара.

     Колко според вас струва България?

© Владимир Георгиев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Чудесна статия и не е нужно да спорите с объркани хора. Все пак тезта му е нова и интересна. Никога не би ми дошло в главата, че адвокатите са виновни за хала на държавата, ама това е защото както казва тъста ми ти си само прост юрист.
  • Още нямам информация, АНАНИ.
  • Моля, пратете ми личните си данни на моя електронен адрес. Ще получите призовка. И верен, настоящ адрес, моля.
  • Не се срамувам от нищо. Според мен не сте трезвен. Престанете да пишете.
  • Не сте в услуга на никого?!? Хайде бе! Адвокатът не продава ли своите услуги? Не разбирам защо се срамувате от собствената си професия.............................................................................................
  • Алкохолът действа на всеки по различен начин, Анани. Не съм в услуга на никого. Не съм в ничии крака. Не раздавам морал. А многоточието е с три точки. Лека нощ.
  • Знаете ли, че сте в услуга на разбойниците, убийците и крадците, не е лошо. Както казах, всеки си изкарва хляба някак. Обаче наистина непоносимо е хем да сте в краката на разбойниците, хем да раздавате морал... някъде трябва да има граница............................................................................
  • Брей! И как го разбра?
  • Адвокатите взимат хонорари да пазят разбойниците. Всичките са болни. Всичките са невинни. Лошо няма. Всеки трябва да си изкарва някак хляба. Но е противно да говориш, че България е разбойническа държава, а ти самият браниш разбойниците.........................
  • Многоточието в България е с три знака. В Китай е с шест. Анани използва четири. Вероятно е пропуснал пети клас. И петдесет точки да сложи, многоточието няма как да изобрази морзово липсата на мисъл. Винаги и навсякъде се използва език писмен, до който се докосват само образованите. Винаги и навсякъде. Адвокатите вземат хонорар за консултации. Анани тук се обучава и информира. Безплатно.
  • Винаги и навсякъде.....
  • Благодаря, Анани Ананиев.
  • Хубаво е, че си измисляте и си вярвате на своите измислици. Като например, че България е била под "гръцко" робство. Това е на нивото на "Многострадалната Геновева". Но е хубаво, че си вярвате... А ако България е разбойническа държава, главната вина за това за това е на адвокатите. Която не е лошо да си поемат, а не само да си пълнят гушите....
  • Благодаря, ИнаКалина, Стойчо Станев.
  • Точно ТКЗС,АПК и първите "демокрадски ликвидационни съвети" преди реалното връщане земята на собствениците или техните наследници си бяха форма на феод!
    "Отроците",сиреч обезземлените" селяни в началните години на "поголовно коопериране" нямаха право на жителство в градовете!
    Останалото е фактическа антибългарска пропаганда.
    "Всички са маскарадните!"
    Жалко,че никой не ни...
  • Безценна. Явно затова не могат да си я поделят.
  • Благодаря за уместното и уви - несравнимо съответствие, Пламене. Благодаря за любими.
  • Напоследък все по често се сещам за песента на Висоцки
    Песен за Козела за отпускане https://wysotsky.com/1026.htm?1181

    В резерват един (кой - забравих аз)
    Там живял козел с рога дълги бил
    С вълците живял - по вълчи не ръмжал
    Кози песнички само той си блял

    Там Мечока бил тарикат - готов
    да измами някого той по мечешки.
    Хващат те козела, водят го и бой
    По рогата му и навсякъде

    --- и накрая се разсърдил и заревал заплашително

    В резерват един (кой - забравих аз).
    Този Козел не бил както преди.
    С вълците живял като вълк ръмжал,
    и ревял сега той по мечешки.
Propuestas
: ??:??