24 abr 2019, 9:46

Кърви на кръста! 

  Ensayos
823 5 11
1 мин за четене

   Изпратен ни бе Спасител! И, не за първи път! Изпратен ни бе и Кръстител! Но, жертвахме ги всеки път! И питам се: Защо? Достойни ли сме за спасение? Не е ли човешкият род обречен на забвение? Защо? Защо у нас така добре вирее злото? Избуява! Завладява територията на доброто! Тъй лесно го приемаме! Тъй лесно го оправдаваме! Живеем с него, в него, чрез него! Не е ли лицемерно да палим свещи, да се молим, а после, да грабим, насилваме, лъжем и колим?! Да! Пресилено е! Колцина колят наистина, но.... напоследък никак не са малко! А лъжите? Ние ги дишаме непрестанно! Те вече се движат с кръвта ни! И се питам: заради това ли беше разпнат? Достойни ли сме дори за капка от кръвта му? Дори за една от сълзите на майка му? Ако все още не сте си задавали такива въпроси, задайте ги. Особено сега, когато ни заливат от най-високо ниво със скандали, лъжи, провокации! Когато сочат с пръст и настояват да съдим! Да вземем страна! А Исус казва: който е безгрешен, нека пръв хвърли камък! И камъните остават нехвърлени! Но, това е в притчата! Не живота! В живота всеки замеря някого, без да си дава сметка, че и той заслужава камък! Може би, даже, камъни! Дяконът Левски апелира, да премахнем гредите от очите си, преди да сочим сламките в чуждите очи... И той увисна на бесилото заради нас! А ние? Какво правим ние? Заслужаваме ли тяхната жертва? Знам, че най-грешните няма да прочетат! Няма да се запитат! Няма да се променят! Но, останалите? Дано, поне те го направят! За да се почете жертвата! Да не е напразно пролята кръвта!А толкова много хора ще прехвърлят греховете си върху невинните агнета и ще ги жертват за изкупление! А после, ще ги изядат! 

   Все още сме в страстната седмица! Страстна не значи страст, а страдание! Още не сме боядисвали яйца! Нека си пречистим мислите и душите, пък тогава да направим тия свети неща! Да посрещнем възкресението поне малко по-добри!

© Маргарита Ангелова Todos los derechos reservados

Душата копнее спасение,
а тялото търси страстта.
Сърцето зове опрощение,
очите ни търсят плътта.
Отляво е ангелът хрисим, ...
  404 
Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Младене! Светли празници!
  • Лини! Как само ми липсваше! Права си! Светли празници на теб и на всички които ме четат, или прескачат! Бъдете благословенни!
  • Страданието да надскочим в себе си онова, което ни принизява,Марго е трудно,но не и непостижимо!
    Да се усмихнем в душите си и на света, дори и сред толкова сивота, безчовечие и тъга е все едно да изкачим Голгота... Струва си всяка крачка!!! Светли празници!
  • Хубави, светли празници ти желая, Марианка!
  • Благодаря ви, Хари и Светле! За жалост, доста сме се отдалечили от образа на Създателя и носим твърде много грехове! Греша ли?
  • И Бог създаде човека по Своя образ...(Бит.1:27).
  • Няма безгрешни хора! Само Исус може да ни опрости греховете пред Бога. Нека го следваме!
  • ДА!
    "Нека си пречистим мислите и душите, пък тогава да направим тия свети неща! Да посрещнем възкресението поне малко по-добри!"
  • Нека станем по-добри! Нали? Благодаря ти, Краси!
  • Нека!
Propuestas
: ??:??