5 jul 2019, 20:31  

Родители 

  Ensayos » Sociales, Personales
1279 3 7

Какво означава да бъдеш мъж? Колко от нас съвсем честно могат да кажат „аз съм мъж“? Не съм възпитаван от баща. Мъжката фигура в живота ми е дядо ми. Възпитаван съм от от него, баба ми и майка ми. Може би са се справили добре, поне така изглежда щом направя съпоставка с други съполовници. Дядо ми казва: жената е жена, независимо как се държи. Майка ми казва: мъжете винаги спазват обещанията си. Баба ми казва: няма нищо по-хубаво от семейството. Не съм получавал по-добри уроци по мъжество – жената трябва да се уважава безпрецедентно и безкористно, неспазенето обещание е изневяра на достойнството, а думите на баба... вероятно съм още твърде млад, за да почувствам контекста им на свой гръб. Да подариш дара на живота..., предполагам, че усещането е за нещо наистина стойностно. Научихте ме да виждам истинското, да бъда истински, да вярвам в доброто, да бъда добър, да виждам мъжеството, да бъда мъж и най-вече да виждам човешкото и да бъда човек. Благодаря!

© Филип Филипов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря Ви, Мария и Ясен!
  • Браво Филипе, имаш здраво семейство, което оценяваш и обичаш! Пожелавам ти да пренесеш знанията и на твоето семейство някой ден!
  • Сигурно се гордеят с теб! Аз със сигурност бих се гордяла със син, който е научил важните житейски уроци!
  • Благодаря на всички Ви за милите думи!
  • И аз ти благодаря, Филипе! Толкова истинско! Благодаря!
  • Поздравления,Филип за искрената и осъзната благодарност към хората, които са ти дали най-важните житейски ценности!
  • Хареса ми!
    По темата може да се пише много, необятна е. И е писано много също. Но пък всеки има какво да каже. Един съвет: разделяй текста на параграфи, или - на пасажи. Есето е много труден жанр, но пък, от Монтен насам много автори допринасят за неговото развитие и популяризиране. Успех!
Propuestas
: ??:??