1 abr 2021, 7:44

За covid и ангелите с Любов 

  Ensayos » Filosoficas
1113 0 12
1 мин за четене

За  covit и ангелите с Любов ❤️
Веднъж един беден човек срещнал Буда и го попитал: „Учителю, защо съм толкова беден?“
Буда отговорил: „Защото не практикуваш щедрост.“
Бедният човек веднага си помисли, че трябва да е много богат, за да практикува щедрост и отвърнал:
– Но как мога да практикувам щедрост, като  аз нямам какво да дам на другите?
– Имаш пет богатства, с които би могъл да практикуваш щедрост, но ти не правиш."
В Случая малко ще перефразирам : "Вселено,защо все на мен ми се случва и не ми върви?" " Защото не умееш да бъдеш благодарен." Да не се вкопчваш се в собствения страх и своите малки дребни проблеми. 
Да всеки от нас ги има. По-малки или по-големи, но и всеки един от нас има с какво да благодари във всеки един момент. Тук аз няма нито да пиша нито да оспорвам мнения и теории има ли covid или няма ли covid. Лъжат ли ни, убиват ли ни,  спасяват ли ни. Аз приемам правото на всяка една лична истина. Защото това което се правото на личния ти избор. Мога само да кажа от собствения си опит, че съществуват Хората- ангели които ни спасяват. А от нас не се иска много. Ние може да им помогнем единствено  като им вярваме безрезервно и сме им безкрайно благодарни. Проявявайки разбиране кое е важното и главното във всяка една минута.Но не само за нашето собствено тяло дали е покрито с л****.А затова че докато се къпем в собствените си лаина е  по-важно е да бъде спасен човекът на съседното легло, вместо почистени ние. Защото само заедно, с общи усилия,  това нещо се побеждава. Всяко човешко неразположение само по себе си, една човешка трагедия. Но прояви съчувствие към другия. Можеш ли? Много ли е? И когато се погрижат и за теб им благодари, а не се оплаквай. Това е пътя. Можем ли го? За да успеем!? Повече хора, заедно, с Любов!? И с каквото можеш помогни. Продължи доброто.

 

© Ирен Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • И е чудесен!❤️
  • Не се променяй. Животът е същият❤
  • Лесно е да се каже. Изобщо на думи всичко е лесно, на думи сме многооо правилни, уж. Само че повечето народ дори не разпознава доброто
  • Много ми хареса написаното от теб, Ирен!
    Съгласна съм и с мнението на Руми, че нищо не е случайно, че всичко идва, за да провери същността ни и по кой път ще поемем.
    Лично аз смятам, че този звяр може и трябва да бъде победен!
    Не се „връзвам” нито на антилогичното разхлаб
    ване на мерките, целящи едно друго гнусно нещо, нито на недоказани конспиративни теории.
    Смятам, че разумът и медицината стоят над тях. Благодарение на тях сме оцелели до тук.
    Поздрав за прекрасния текст. Нека повече хора го прочетат, да се замислят и всеки да надникне в себе си.
    Желая ти здраве! И нови вдъхновения.☺
  • Най-добре би било, ако не преминаваме. Човек се учи не само от грешките си и преживяното, учим се от родителите, другите, книгите и т.н. Културата и възпитанието не идват от живота директно. Преживяното е нож с две остриета: може да се озлобиш, да търсиш отмъщение, защото трудните и тежки моменти изкарват на повърхността и най-тъмните страни от същността си, А коя ще показваме ние, отговор няма.
    И в тоя смисъл ще надхвърля темата за белите ангели с войната, където човек човек убива. Алчност, злоба, завист, ревност.
    Не че сами си правим по-лош света, а стремежът ни да живеем по-добре, всеки иска да е задоволен и удовлетворен, да има свободата да контролира живота си, което често надхвърля собствените ни нужди без да виждаме и се замисляме какво причиняваме на другите.
  • Поздравления Ирен. Всеки трябва да мине през огън, огън пречистваш и отваряш очите за нещата в живота. Може би този вирус не е случаен ,като цялост за света. Ето едно зло което, колко го разбираме и какъв път ще вземем след него . Дано е правилния. Участници сме всички! Още веднъж поздрави!
  • Съгласна съм с написаното.
    Може би когато се научим да казваме повече "Благодаря!" и да го вярваме наистина, да уважаваме проявената загриженост за нас и околните, то тогава ще се променим. Не всеки път се получава, но повечето добро, поражда добро.
    Пепи е права, светът си е все същият откакто го има, но ние си мислим, че е най-зле сега, просто защото сега и ние сме тук и живеем.
  • От какво да го спаси? Светът си живее живота. От както светува, има и зло, и добро. Войни, бедствия, инциденти, болести. Винаги ги е имало. Има и други войни: на човека сам със себе си, т.н. "нежни самоубийства". Пороци, ще каже квазар, а аз зависимости. Ако всеки сам спаси себе си, тогава светът като цяло ще се спаси в смисъла на доброто, за което говорите. Но това е невъзможно.
    Аз ще перефразирам: всеки да прави добро за себе си първо. Промяната започва отвътре, от единичното към общото.
  • На мен ми хареса написаното. Понякога дори малко да помогнеш е достатъчно, а нещата за които говориш, Ирен, в текста си, са много за коментиране в един коментар. Ето тази част най-много ми харесва - “ Защото само заедно, с общи усилия, това нещо се побеждава. Всяко човешко неразположение само по себе си, една човешка трагедия. Но прояви съчувствие към другия.”! Пращам ти онлайн прегръдка!

    Квазаре, нещо не си в настроение, май. Според мене действителността има много лица... не ми сърди че ти се противопоставям ама знаеш ме, че съм хипи. 🙂
  • Квазар, аз уважавам всяко мнение. Не споря с никого.
  • Ирен... сърчице за теб и за ангелите...💖
  • Аз съм сигурна, че доброто ще спаси света и нашето "благодаря". Хареса ми,Ирен!
Propuestas
: ??:??