3 may 2019, 11:01

  Prosa » Relatos
2189 3 12

Непоносимата жега и некадърния проектант на градския площад, който беше решил да го покрият с бели мраморни плочи, бяха единствените причини, поради които седях в кантората в този юлски следобед. Залъгвах се, че вентилаторът вътре малко ме разхлажда и лениво разгръщах сутрешния вестник, когато попаднах на новината, че младо момиче е извадено от реката с каменна котва на шията.

В този момент в кантората ми влезе Тя - местната красавица, с коса до кръста и тяло създадено за грях.

- Трябва ми адвокат - изстреля без дори да поздрави. - Тази сутрин арестуваха брат ми за убийството на онова момиче.

© Севделин Порчев Todos los derechos reservados

La obra participa en el concurso:

Първите пет изречения »

1 Puesto

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Честито!!!
    И аз чакам с нетърпение
  • Сложен казус. Това за тайната между адвокат и клиент... Местиш действието в Пловдив, сменяш имената и... После е лесно. Чакам с нетърпение!
  • Благодаря за подкрепата Продълженията - по нататък. Ще е предизвикателство, защото никога не съм писал по истински случай, а тук историята е истинска
  • Честито! Очаквам да качиш продължението и на двата си разказа, особено на първия - за изгубения град на инките.
  • Честито! Качи ли целия разказ?
  • Повярвай ми, ако е сив гранит, ще е още по-страшно! За черно да не говорим! Фасади с тъмни цветове в слънчев летен ден се загряват до над 100 градуса.
  • Предложението се приема. Макар че белите плочи излъчват поетата слънчева топлина и настина е почти непоносимо минаването по площада.
  • Предложение: ...некадърния проектант на градския площад, който беше решил да го покрият изцяло с (бели) мраморни плочи, без нито една дръвче... Иначе излиза, че е виновен белият цвят на мрамора.
  • Определено ме заинтригува. Успех!
  • Уводът интригува!
    Успех!
  • Страхотно начало, гласувах!
  • дадох, успех!
Propuestas
: ??:??