1 jun 2021, 10:32

Близка далечност 

  Prosa » Otros
1146 5 14
1 мин за четене

    Събуждам се. Протягащ ръце по пълнолунието. Тъмните сенки на очакванията ми хвърлят тъма в погледа ми. Нещо и някак ме кара да играя на сляпо. Винаги съм си падал по неизвестното, но съм цакал края със скрит коз. Оставям съдбата да се подсмихва. Театърът е тих, светлината – приглушена.
      Опитвам се да слушам там, където неопитността говори жарко, ръкомаха и от емоция – дори потъва в бездната. И кимам като глухоням. Зачеркнал съм и сравнения, и паралели. Дотолкова е насъбрала душата ми от отломките на съдбите, че ми се крещи в Ада. Вярвай, стискам безумието си в юмрук! По-ядосан и от онова, което пък се връща...
       Смирен, ще кажеш. Жалък наблюдател. А да знаеш как ми се иска да погледна отдалеч. Да прескоча темите на трите вълнения. Да се озова там, където... кафето вече ще ме успокоява.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=E6_CZUbi-CM

 

© А.Д. Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ти, Ками! 😊🌹
    Радвам се, че си го усетила така, поздрави! 🤗
  • Толкова прекрасно е написано.👏👏 И колко много от себе си видях.. 😢❤️Напомни ми на някои подобни написани от мен произведения.❤️❤️
  • Ив, я пак виж какво написах вчера. Потребител с тия имена или такова заглавие няма друго в сайта?
    Като Вазов е словообразувал някога неологозмите стремеж от стремление и копнеж от копнение сега никой не бива да ги използва ли? Стоян Минев изнамира поне по една нова сложна дума всеки ден, която едва ли ще намери приложение в езика ни.Според мен. Е, не се знае. Бъдещето ще покаже. Езикът се променя постоянно. Ако всяка отделна дума се патентова, това няма как да стане.
  • Благодаря на колегите редактори за взетото отношение и на потребител Ranrozar (Стойчо Станев) за извинението!

    Към колегите писатели:
    Ако сметнете, че дадено произведение плагиатства друго такова, подайте сигнал към нас, редакторите, ние ще се заемем с нужния анализ.
    Уверете се в правотата на твърденията си преди да предприемете каквито и да е действия – недоразумения могат да се случат, но точно този тип са предотвратими.

    Тук сме, за да си помагаме! Да се развиваме, да се подкрепяме!
    Бъдете вдъхновени, вдъхновявайте и творете!
  • Искам да се извиня!
    Димитър Стефанов е публикувал(отпечатъл)стихосбирка "Далечна близост".
    Както тук чета излиза,че няма такъв писател, но той работеше в "Литературен фронт "!
    Завършил е чешка филология в Прага и е един от нашите преводачи на чешка поезия!
    Притежавам "Гората на глухарчето ",Изд.Български писател ",1988 г.,"Далечна близост ",1986 г.
    Още веднъж, съжалявам, че паметта ме подведе!
    Наистина и двете заглавия са оксиморон.
    Но много моля,да не се осквернява паметта на един уважаван български творец!
    Той беше един от първите поети въвели ни в хайку поезията!
    Още повече да се намесва името и на Любомир Левчев!
    Левчев ценеше високо творчество на Димитър Стефанов!
    Димитър Стефанов не е епигон,а оригинален творец с богата култура!
  • ,,Близка далечност,, е хубав оксиморон. Търсачката не открива друго такова заглавие в сайта Заглавията може и да съвпадат понякога. Те не са обект на авторско право. Има десетки, може би стотици заглавия Пролет, Очакване, Признание, Раздяла... Сходната тематика е нещо нормално, дори е нещо очаквано в конкурсни творби по зададена тема. Ако има заемки, трябва да се обозначават. Има пет потребителя Димитър Стефанов. Само един от тях https://otkrovenia.com/bg/profile/dimst2000
    има три стихотворения. Хайку няма. Единият е фотограф. Другите нямат публикации.
  • Ивайло, първо "близка далечност", използвана в лирична проза, изобщо не звучи нелепо. Второ, не сме в този сайт, за да се нападаме и да коментираме дали имената, които сме си сложили са тъпи или не. Коментарите са за да си даваме конструктивна критика, ако имаме такава, или да изразим мнение, стига да не накърнява достойнството на отсрещния човек. Нямам какво повече да кажа. Лека вечер!
  • Технологиите променят живота ни. Близка далечност - връзка от разстояние: имаш всичко като сетивност, визия, споделеност и др., а физически е далече.
  • Ивайло, ако имаш личен интерес, коментарното поле не е "мястото".
  • Светле, Георги, Ивайло, Миг, Стойчо - благодаря!
    С молба някой да ми изпрати на лично съобщение въпросното произведение на посочения автор
  • "Близка далечност"... Хайку-Димитър Стефанов.
    Не само заглавието. И други мотиви има в това.
    Съжалявам!🙏
  • Обичането - гледната точка на съзерцанието! Без Рай , без Ад без безнадежност само Радост! Усмих и намиг............... от един радостен съзерцател!
  • Приятно...
  • Да, тежка е короната на Съдбата, но малцина съзнават, че всеки я носи! Две корони на една глава...💌
    пп. Затова обичам срещите с твоя герой! Хайде, на работа 😉 Поздрави, Ади!!!
Propuestas
: ??:??