Бракът много променя мъжете
Млада съм, защо не ме харесват мъжете, просто се чудя. Нали казват, че всички млади са красиви, защото младостта ги краси. Всичките ми приятелки си имат гаджета, само аз - не. „Роди ме мамо с късмет, па ме хвърли на смет!" Или: "По-добре да се родиш щастлива, отколкото красива." Аз точно ще имам късмет, как ли не с тия проблеми с боклука.
Една съботна вечер отидох с приятелките ми на дискотека. Цяла вечер те се хвалеха какви готини гаджета си имат, а аз им завиждах.
- Хайде разказвай!
За да не се изложа, започнах съчинение по пейзажа „Венеция през пролетта". Дори не предполагах, че съм тилкова сладкодумна.
- Момичета, той е мечта. Красив, умен и богат. Всеки уикенд сме я в Гърция, я в Египет, Италия.
- Късметлийка си ти! Запознай ни!
- Още е рано. Прилича леко на Брат Пит моят романтичен принц от приказките. Това го казах, за да се застраховам, ако ме хванат в лъжа.
Когато си тръгвахме, всички момчета дойдоха да си приберат гаджетата. Само аз останах сама.
- Моят много пътува, ще си взема такси, чао.
Стоях сама и... тогава...
- Ей, красавице! - срещу мен стоеше млад мъж и леко се поклащаше. Май беше доста подпийнал. Обърнах се да видя на коя красавица подвиква. Нямаше никой. Май все пак говори на мен.
- Искаш ли да те изпратя?
Кимнах. Той спря такси и...
Когато влезнахме в апартамента ми и запалих лампата, той хлъцна. Пред дискотеката беше тъмно, може би на светло съм му се видяла по-хубава.
- Аз ще тръгвам.
- Да пийнем по едно за запознанството! - предложих.
- Давай, няма грозни жени, просто ракийките са ми малко. Ще те направя щастлива тази нощ! - ми каза и изпи на екс ракията. - Какви други предпазни средства против забременяване използваш, освен външния си вид? Ако нямаш нищо, ще изтичам до аптеката.
- О, не! Така каза веднъж един мъж и повече не се върна. Запасила съм се.
- Я сипи още една и тогава ще видиш ти!
Получи алкохолно натравяне и се наложи да извикам Бърза помощ. Цяла седмица ходих при него на свиждане. Никой друг не дойде и...
Сега съм омъжена. Може да е алкохолик, но поне не съм стара мома. Едно само не мога да разбера, защо пие само тогава, когато трябва да си лягаме?! И повече никога не ми каза "красавице". Ей това мъжете са... Свалят ти звезди само, докато те свалят.
© Светлана Лажова Todos los derechos reservados