Mar 31, 2008, 9:10 AM

Бракът много променя мъжете  

  Prose » Humoristic
1497 0 23
2 мин reading
 

   Бракът много променя мъжете

 

Млада съм, защо не ме харесват мъжете, просто се чудя. Нали казват, че всички млади са красиви, защото младостта ги краси. Всичките ми приятелки си имат гаджета, само аз - не. „Роди ме мамо с късмет, па ме хвърли на смет!" Или: "По-добре да се родиш щастлива, отколкото красива." Аз точно ще имам късмет, как ли не с тия проблеми с боклука.

Една съботна вечер отидох с приятелките ми на дискотека. Цяла вечер те се хвалеха какви готини гаджета си имат, а аз им завиждах.

- Хайде разказвай!

За да не се изложа, започнах съчинение по пейзажа „Венеция през пролетта". Дори не предполагах, че съм тилкова сладкодумна.

- Момичета, той е мечта. Красив, умен и богат. Всеки уикенд сме я в Гърция, я в Египет, Италия.

- Късметлийка си ти! Запознай ни!

- Още е рано. Прилича леко на Брат Пит моят романтичен принц от приказките. Това го казах, за да се застраховам, ако ме хванат в лъжа.

Когато си тръгвахме, всички момчета дойдоха да си приберат гаджетата. Само аз останах сама.

- Моят много пътува, ще си взема такси, чао.

Стоях сама и... тогава...                                                       

- Ей, красавице! - срещу мен стоеше млад мъж и леко се поклащаше. Май беше доста подпийнал. Обърнах се да видя на коя красавица подвиква. Нямаше никой. Май все пак говори на мен.

- Искаш ли да те изпратя?

Кимнах. Той спря такси и...

Когато влезнахме в апартамента ми и запалих лампата, той хлъцна. Пред дискотеката беше тъмно, може би на светло съм му се видяла по-хубава.

- Аз ще тръгвам.

- Да пийнем по едно за запознанството! - предложих.

- Давай, няма грозни жени, просто ракийките са ми малко. Ще те направя щастлива тази нощ! - ми каза и изпи на екс ракията. - Какви други предпазни средства против забременяване използваш, освен външния си вид? Ако нямаш нищо, ще изтичам до аптеката.

- О, не! Така каза веднъж един мъж и повече не се върна. Запасила съм се.

- Я сипи още една и тогава ще видиш ти!

Получи алкохолно натравяне и се наложи да извикам Бърза помощ. Цяла седмица ходих при него на свиждане. Никой друг не дойде и...

Сега съм омъжена. Може да е алкохолик, но поне не съм стара мома. Едно само не мога да разбера, защо пие само тогава, когато трябва да си лягаме?! И повече никога не ми каза "красавице". Ей това мъжете са... Свалят ти звезди само, докато те свалят.

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Приготви се, утре ще ти звънна и ще ти разкажа малка част от моя живот. Направо ще си починеш от смях Рия!
  • Аз рядко се смея. Дори много мразя комедийните филми. Защото шегите и скечовете в тях ми се струват тъпи и безинтересни. Но ти гъделичкаш на точните места. А това не всеки го може. Браво!
  • Люси, разчитам на твоя вкус!!! Ще има доста да обменяме опит слънчице!!!
  • Алооо, Нифертити... най-после се уцелихме Като се видим да ми кажеш тайната си, че не заспивали Аз ще почерпя, нали знаеш! По-отлежало ли да е или по-сладникаво? Варненският въздух помага много и за двете
  • Иванова, ще ме познаеш, защото имам стил, пък съм и дама, нали пуша с лявата ръка, както се разбра. А за развод - забрави! Обичам те!!! Ради, за хубавия коментар печелиш гостуване у нас на руска маса, не ролетка. Специално за теб може да има и руска салата, може и руска тройка ще видя какво мога да направя по въпроса. Ася, благодаря ти много!!!
  • хахахахах страхотно е
  • Лажоваааа, заболя ме корема, бре! Ше зема по-често да прескачам в прозата, че много се увълчи поезията напоследък! Смях се искрено! Са ше ти обясним колко си голяма - МНОГО/Ма не токо стара, споко - докат не го докараш до Вилендорфската Венера - ок си си! То Нефер-Нефер си е девойка, бре, само с 2-3 годинки по-малка от Лили Иванова!/. А си токо много, оти моа така чак да си намигнеш... ааа, разбрах, токо си убава, че чак сама си се сваляш! Ей, брей, ха сос здраве!
  • Ице, моя не ми вика "съкровище", а Нифертити. Била съм не толкова красива, а почти толкова стара. Аз пия от сутринта, така съм се запазила. От спирта ще да е. Иванова, не си се сетила кой го е написал, защото аз съм млад автор. Как хубаво звучи! Щеше да е хубаво и да е истина, но...Абе ще си направя аз пластика и това си е. Мая, държа да уточня: това не се отнася за мен. Веси, няма да ми се ядосваш, ще ти купя нов, мила!!! Борянче и аз те прегръщам!!! Дарче, а аз се чудех от къде го познавам твоя, а той бил рапър. Люси, ще заспи ако му дам. На мъжете само волна програма иначе няма оправяне ти казвам. Докато мърдат. Ани, на палатка му е майката. Кеф ти голяма, кеф ти малка мечка, може и бяла, ако издържи на студа. Деси, много ти благодаря!!! Нели аз празнувам на деня на лъжата или шегата беше, та нали съм Лажова по принуда. По-точно по мъж. Доче и аз ти благодаря!!! Анна, прегръдки за теб!!! Рени, то аз като пийна така светя, но все пак благодаря за съвета, може да потрябва!!! Петинка, пет минути смях се равняват на една изядена пържола. Обаче моите предпочитат да не се смеят толкова и аз съм всяка вечер на скарата. Кире, мерси!!! Вилдан, умничка съм, нищо че съм...е не съм чак толкова грозна де. Анета, благодаря ти!!! Ангар, ах този Ангар. Ласкател такъв!!! Истината е, че ми стана много приятно от твоя отзив!!! Нинче, мила моя, много благодаря!!!
  • Чета го за пореден път
    и пак се смея на глас!!!
    Уникална си!!!
  • И на мене това разказче от "Очи за себе си" ми беше най-хубавото, то заслужаваше първа награда!Ето какъв отзив му сложих:
    "И тука първата петичка е от мене!
    Много ми хареса! Такава самоирония рядко се среща! И сигурен съм, че само много красива жена може да си я позволи!"
    А бях ли се сетил от кого е? Разбира се - така никой друг не би могъл да го разкаже! Но отзивът ми беше не защото познах коя е и обичам авторката, а защото самото разказче е неподражаемо хубаво!
  • Може да е грозна, но е милосърдна!Печеливш ход да не останеш стара мома!Ех, Светле!
  • Свалят ти звезди само, докато те свалят.

    Светле страхотен разказ
  • Ей, Усмивке, това беше поредната порция, поднесена от теб и хапната от мен за деня!
    'Еле, ако бях само на това, щях да се стопя, тъй да знаеш!
    Още се кикотя...!!!
  • Разказът е страхотен, прочетох го даже на колежката и вече ни е лаф
    Весел ден, Светле!
  • Така е!На такива мъже само фалшив алкохол им трябва!
    За да разберат какво нещо е женската душа!
    Благодаря за усмивките!
  • Знаех си аз, че Светланка не може да липсва на първи април! Как ще пропуснеш да ни разсмееш? Продължавай да ни радваш! Първоаприлски поздрави!
  • Ох,мила много се смях Толкова е свежо и непринудено... Браво!
  • Светле, Светле...
    Тъй де, няма грозни жени, има недовиждащи мъже. Ама когато искат, виждат звездите - опасни са!
    Много ме разсмя!
  • Стига деееее От сърце се смях!
    Светланке, ти сериозно ли... променят ли се Какви звезди, какви свалки? Те май заспиват още преди да са изгрели звездите И това е друго предпазно средство, освен споменатото от теб
  • Светле!!! Уникална си!!! Благодаря ти за голямата доза смях, която ми вля! Прегръщам те!!!
  • Пукна ми се монитора от смях!
    .
  • "Какви други предпазни средства против забременяване използваш, освен външния си вид?" - ахаххахаах - това ме накара да ритам от смях!
  • Щом пие само на лягане, не се оплаквай. Ако почне и като се събуди... тогава е лошо. - така кажи на героинята ти.

    И още нещо на шега:
    "Питали един мъж защо казва на жена си - съкровише. Той отговорил:
    - С всеки изминал ден се чудя откъде съм я изкопал"

    Поздрави, усмивке!!!
Random works
: ??:??