18 feb 2023, 9:13

БСП се превърна в червено джудже 

  Prosa » Reseñas, análisis, articúlos de critica, Otros
551 5 3
1 мин за четене

след последния си т.нар. конгрес. Лидерката Корнелия Нинова - добре закръглена от редовно папо тетка-вертолетка, постигна Пирова победа срещу опонентите си - стари кремълски мекерета. "Кака Кури", подобно на Горбачов, който видя сметката на КПСС, или на Хамелинския свирач, който издави плъховете с вълшебна свирня, съсипа Столетницата и то непоправимо. Както се казва целият този сценарий може да бъде наречен "хроника на една предизвестена смърт". И не случайно. Защото БСП, по думите на Желю Желев, се роди когато комунистите една нощ си легнаха като такива, а на сутринта се събудиха като социалисти. Всичко това се случи по Велзевулската идея на другаря Александър Лильоф. Претенцията на БСП беше, че тя напълно скъсва пъпната си връв с БКП и се превръща в партия от социалдемократичен тип. Но това беше само стратегия на оцеляването или още по-точно казано - мимикрия. Идеята беше в заформящия се капитализъм червените другарчета-феодалчета да съхранят икономическото си господство, свалили маските на марксистко-ленинските си идеи и най-безсрамно предали идеалите на Ботев, Дядото и Вапцаров. Така БСП фактически събра под един покрив представители на най-едрия капитал и олицетворяваше, според думите на покойния проф.Юлиян Вучков, една ултрадясна партия намазана с лява вакса. Ловко измаменият й електорат, състоящ се предимно от напикаващи се баби и дядковци, с потракващи изкуствени ченета, продължаваше по инерция да гласува за измамниците, дори и по чисто сантиментални причини. Но този електорат се топеше със скоростта на ледник подложен на глобалното затопляне и днес достигна критичен минимум. Безсрамието на уж новата партия - социалисти, стигна дотам, че тя не се отказа от 100-годишната история на предшественицата си - БКП-комунисти и най-открието се биеше в гърдите със столетието си. Биеше се в гърдите, но отказа да поеме вината на БКП. И както каза един от новите главатари на тази партия - Филип Боков: "вината поемаме само с мезета"! Убеден съм, че на 2-ри април БСП ще преживее най-големия си позор и ще се свие до 6 процента изборен резултат. Няма да й помогнат двамата фантомаси - преданите пажове на Корнелка, нито приличащият на селянина с колето Румен Гечев, или пък Кристиан Вигенин, навремето в ролята на Патрокъл за г-н Станишев, а днес еволюирал до Вагинин при Нинова.


Бел.атора: Червено джудже е малка и относително студена звезда...




 

© Младен Мисана Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??