Озовах се в пропаст. Нямаше надежда да изляза, но изведнъж в мрака една жена се появи. Беше стара и унила, каза ми да търся четирилистна детелина ,за да се спася от несподелената си любов. Тръгнах да търся в пропастта. Имаше море - преплувах го, жената пак ми се яви и каза: - Това бе мъката ти, ти я преплува... След което жената пак изчезна, а аз продължих да вървя и видях едно изсъхнало дърво. Жената отново се яви и ми каза: - Това е животът ти, за да си го върнеш, трябва да го полееш със сълзите си. Седнах до дървото и се сетих за теб - заплаках, а дървото почна бавно да се разлиства. Продължих нататък и видях една голяма поляна, пълна с детелини. Почнах да търся четирилистната, както бе ми казала старата жена... И изведнъж ми се яви Той (моята несподелена любов) и ми каза: - Защо правиш това, щом знаеш, че е безсмислено? Отговорих му, че трябва да намеря четирилистната детелина и да я пазя до себе си, за да не страдам от любовта му. Незнайно откъснах една - погледнах я, бе четирилистна. Посегнах да я сложа до сърцето си, но Той я взе, разкъса я и ме върна отново в пропастта. След това изчезна, а след него се появи старата жена и ми каза, че не може вече с нищо да помогне... След като си тръгна, разбрах, че е съдбата.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.