28 jun 2007, 11:56

Домакин – един път!  

  Prosa
1065 0 11
1 мин за четене
Домакин - един път!  

Всичко правим сам. Сам съм в живота. Нема кой да ми помага. Е, само жената, ама тя, колко е... Всичко аз... Сега ще ви покажа какво можем да правим... Като се почне от домакинската - женската работа, та до мъжката - тежката работа. Ето, сега ще ви кажа, понеже е сезона на компотите, зимнините и бурканите, та ако Ви се наложи, да знаете, а и ще ме споменавате с добро, така, ще се сещате за мене, докато ги правите. Сега, жена, дай буркани! Така. Ама какви буркани си ми дала? Дай още! Така. Стига! Сега, жено, я земи ги измий, че така ще се развали зарзавата. Готово ли е? Като е готово, ме викни, че набързо ще си проверим тотото, да нема печалба. Така. Сега тури оцет, още, още, още, а! Стига! Сега, дай сол! Абе, какво се моташ, бе, жена? Така. Добре. Сега изчисти краставичките. През това време аз ще отскочим да видим дават ли мач, нещо... и ще дойдем... Така. Добре. Нареди ги! А така. Сега... Друго какво беше? Кажи, бе, жена, подсети ме! Е-е-е, всичко аз значи! Земи прочети там у книгата! А, да... Сега, земи затвори бурканите, а през това време аз ще идем до мазето за бързовар. Така, сега тури ги да се варат! Аз малко ще полегнем, че се изморих, като е готово, ме викни! Ох, капнах, ако не съм аз у тая къща, не знам какво ще правите. И от глад ще умрете. Аз като Ви казвам, че за всичко съм аз, Вие не вервате. Айде, сложих и бурканите. Готово! Жена, земи приготви парцали, че утре ще мием прозорците!

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Само дето не е започнал да заповядва:
    "Строй се, преброй се - дете, жена, дете..."!!!
    Разсмя ме, миличка!
    Браво!
  • Пращам ти го, Нелка !
  • Миме, дай го насам тоя домакин - ще го пратя при една приятелка, която живее със съпруга си, двама сина и девера, значи четирима мъже в къщи. Така ги е дресирала, че само малко прах да види по телевизора и се подписва върху него и праха аламинут изчезва. Само дето не и козируват мъжете, перат, готвят и чистят, та да видиш как набързо ще го вкара в пътя.
  • Благодаря Ви, приятели, благодаря, че ме четете !
  • Роден организатор! Как умело говори с работническата маса! И не се бои от отговорност! Браво на него!
  • МЕЖДУ ДРУГОТО АЗ ПОЗНАВАМ ТАКИВА ХОРА. ТОВА СИ Е ИСТИНСКО ИЗКУСТВО ДА НАКАРАШ ДРУГИ ДА ТИ СВЪРШАТ РАБОТАТА И ДА КАЖЕШ, ЧЕ ТИ САМ ВЪРШИШ ВСИЧКО. Мразя такива хора!!! Това с прозорците ще е интересно! Мимче, радвам ти се!!!
  • Отдавна зная, че без вещото наше ръководство нищо не ще свършите, както трябва! но не зная защо този мъж се е уморилл не разбирам от каквол Аз, например, мога три неща да гледам на този свят, без да се изморявам - как тече планинска рекичка, как гори огън в камината или вечер в планината и ... как някой друг работи! Затова когато този никаквец се измори - да ме викнат! Ще ръководя неуморно!
  • Хахахаххаха...
    Така ме разсмя...
    Пустите му мъже, какво ли ще правим без тях?!
    Поздрав, Миме!

  • Прекрасен домакин
    Поздрав за разказа,миличка!
    Отличен е!
  • Горкана. Че тя в кой век живее(тая жена)?
    Поздрави отново, Мими!!!
  • горките мъже! те всичко правят вкъщи - с нашите ръце
Propuestas
: ??:??