12 abr 2021, 12:04

Донесени от вятъра 

  Prosa » De humor
219 5 10
1 мин за четене

Истината е вечна, защото е малко употребявана…

хххх

На лъжата краката може да са къси, но на лъжкините – дълги…

хххх

Животът не е в списъка на нещата от първа необходимост.

Щастието пък съвсем не се предвижда за охрана от държавата…

хххх

Най-скъпата, бързо ликвидна и нищо не струваща на продавача стока – американската мечта…

хххх

Направили филм за Питър Пан и Алиса /накуп/.

Всички – подчертавам – всички участници в него негри. Предполагам – и крокодилът…

А сега чакаме черен Хамлет, черен Жан Валжан, черен Онегин… Интересно – Отело трябва да е бял?

Цялата работа – оплескване, каква работа! – мяза на хлапе, навличащо чужди дрехи. Не по неговия ръст, неподхождащи му по фасон, изобко – нелепица, смях и съжаление…

Но – отде да вземат свой репертоар? Даже Ширхан е шарен тигър…

хххх

На пазара. Ябълки. Продавачката слага в торбичка, внезапно я спирам. Поредната ябълка  си е направо гнила – за какво ми е?

 

- Ама аз къде да я дяна? – пита възмутена от прищевките ми продавачката.

- Госпожо, културен човек съм, иначе бих ви казал къде да я сложите – галантно й отговарям.

Смях от съседните сергии и от купувачите. А аз се обръщам и отивам да търся. Не толкова ябълки – има, колкото съвестна продавачка…

хххх

Искаше да се запознае с момиче – екстрасенс. Но всички подобни внезапно го заобикаляха, щом го зърнеха…

 

Каня ви на коментар - https://genekinfoblog.wordpress.com/

Особено Юри.

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??