18 jul 2021, 20:04

Достатъчно 

  Prosa
611 2 21

Един костюм или рокля и чифт обувки са достатъчни. За там.

Суета произлиза от всуе.

Вървим спрели.

Излишни ли са атомите в тленното, което сме?

Колкото да и тичаме, не можем да се настигнем отзад. Това значи ли, че

отзад сме най-важни?

Колко като нас е имало след всеки Голям Взрив?

Ако  откровеничим, откровени ли сме? Пък и да сме - има ли значение?

Значението има значение за значещите. Какво значим ние? - виж първия ред.

 

© Безжичен Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Замислих се!
    Въздействащо и вярно!
    Поздрави!🙂
  • Каза ми да дойда да видя и аз дойдох, видях добре, че не съм Наполеон
  • Благодаря, щураче (любимка), че си надникнала тук.
  • Костюм/рокля, чифт обувки... Но и това е суета. Като се замисля, суета е всичко онова от което се нуждае тялото или казано по друг начин - всичко от нас, което остава тук е суета
    Дали са излишни атомите в тленното, което сме? Няма нищо излишно, важна е конфигурацията. "Ние не сме тяло, което има душа, ние сме Душа, която има тяло", не знам чия е тази мисъл, но я запомних и съм съгласна. Бих искала да има много повече такива произведения, които замислят.
  • ..Един костюм или рокля и чифт обувки са достатъчни. За там..
    За Там е достатъчна само душата ни.
  • Благодаря, Кире! Оценката от майстор на късата и философска форма много ме радва. Аз съм по дългите разкази (рядко ги пиша, че иска много труд , ама понякога ми идва и късичко в главата).
  • "Животът е училище, в което седиш на чина, докато не те изнесат от занятията" / руска мъдрост/
    Поздрави за прозренията, братле!
  • "Един костюм или рокля и чифт обувки са достатъчни. За там.
    ...
    Колкото да и тичаме не можем да се настигнем отзад. Това значи ли, че
    отзад сме най-важни?"

    Прочетох с интерес!
    Хубава вечер, Bezzhichen (Безжичен)!
  • Много си прав, даже и много смислено си се изразил, като си погледнал много надалече!
  • Благодаря, Деница, за надникването в моите приумици. Рядко пиша, а още по- рядко - кратко. Ще се радвам, ако съм изразил членоразделно малко мисъл .
  • “Колкото да и тичаме( и да тичаме) не можем да се настигнем отзад. Това значи ли, че
    отзад сме най-важни? “ Всъщност това е един много добър начин да се каже, че недостижимото не е най-важното. И всъщност дори може да е зад нас.
  • Благодаря, Петя, за надникването в моите приумици.
  • Харесах!
  • Таня, Силвия - благодаря за надникването... Понякога се опитвам да мисля ...
  • Колкото по навреме го осъзнаем, толкова по-смислен ще ни е животът. Поздравления за написаното!
  • Да! Хубави мисли...
  • Благодаря, Лина, Патриция, Светла за надникването в моите приумици.
  • "Значението има значение за значещите." - колко точност и философия.. Споделям всяка мисъл
  • Все по-интензивно се изумявам от количествените стремежи за придобиване, извън твоите 9 реда... Благодаря, за Написаното. Друго си е да знаеш, че не си сам.
  • линасветлана, и аз мисля така, затова публикувах тези 9 реда. Благодаря за надникването.
  • Много точно!
Propuestas
: ??:??