11 jul 2015, 10:04

Дронове 

  Prosa » De humor
455 0 1
3 мин за четене

ДРОНОВЕ

 

 

Винаги съм мечтал да бъда дрон. Още като дете дори, когато дронове не съществуваха, а в детското ми съзнание всичко, което летеше, ставаше предимно за ядене.

В съзнанието ми днес, доколкото го имам, почти нищо от това, което лети, не става за ядене. Напротив, става за всичко друго, но не и за ядене. Представете си, че сте птица. Боже, колко е вълнуващо! Летите безмоторно, приглушено, а народът е под вас, в краката ви, пълзят там разни хорица като мравки, бръмчат уж скъпи лимузини, а вие ги гледате снизходително и дори им пускате по едно миризливо нещо за спомен.

Голяма работа е да си дрон. Можеш да проследиш дали жена ти си има любовник, но понеже това е скучно занимание и не си заслужава разхода на гориво, по-добре проследете дали любовницата ви си има друг любовник освен вас. Ако установите тъждество между опасенията и фактите, използвайте дронското си превъзходство и нанесете съкрушителен въздушен удар срещу противника. Как – ще решите сами. Може да му пратите малка ядрена бомбичка, ръчно производство, да му метнете бутилка със сярна киселина или просто да го застреляте.

В света на информацията чрез дрона си човек може да влезе навсякъде – да се пъхне под юргана, да провери и да установи наличности или липси, да проследява хора и машини, да чува мисли и да краде гориво. Кетчърите са демоде – прати му на един кетчър дрон за заглушаване и само му гледай сеира!

Хората ще се оценяват според дроновете си, а влиянието на човечеството върху планетата ще личи чрез системите от дронове, които ще я опасват: дроновете ще са троновете на цивилизацията ни. Ще има дронове за любов, за развод, за война, за информация, за дезинформация, за хранене, за магии, както и дронове за голяма нужда. Човекът дотолкова ще иска да навлиза в чужда територия, че ще решава споровете си не в съда, а чрез дронски дуели или въздушни боеве. Правото ще е на собственика на най-модерния дрон, което ще улесни максимално обществените отношения, понеже такива няма да има.

Нещо повече дори: чрез дрона човек може не само да влезе, но и да излезе отвсякъде. Дори от затвора. Идва, разбираш ли, дрончето, носи ти ключове и излизаш от килията. Или още по-добре: направен като врабче, дрончето каца до решетките на килията, носи ти я граната, я пушка или револвер – и ето те тебе свободен! Ето защо затвори няма да има – Големият дрон, Супер-дронът ще може да накаже всеки по всяко време и където и да било, ако дръзне да не спазва волята и превъзходството му.

Да, ще падне леко цената на свободата на борсите, но няма страшно! Може пък да се качи, кой знае, финансовите експерти напоследък съвсем перколясаха.

Ще се измислят дронове за контрол и изтребление на дронове. По-модерните и по-големи дронове ще проследяват, издирват и унищожават по-малките. По-скъпите ще превъзхождат по-евтините. По-хитрите – по-смирените и глупави. По-нахалните – по-възпитаните. По-дебелите – по-слабичките. По-злобните – по-хрисимите. Ще избухват локални дронски войни.

Така ще възникне дронско общество, което ще е самодостатъчно, самоконтролируемо, автокефално. Човекът ще стане ненужен и всеки ще иска като мен да бъде дрон.

Но вече ще е късно. Дроновете са като суетата – те ще използват хората, а не обратното.

 

© Владимир Георгиев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Все се надявам бъдещето ни да е малко по-оптимистично Кой знае...
Propuestas
: ??:??