15 may 2007, 9:28

Европейка 

  Prosa
806 0 9
 

Европейка


Реших да стана европейска жена! За целта си купих лека кола и черни очила. Всичко си набавих в пълен комплект. Въпросът сега е от къде да се сдобия с интелект? Записах се на курсове по английски и текстообработка. Само така ще придобия добра подготовка! Йес, ноу, уан, ту, три, да Ви кажа право, нещо не върви! Пауър пойнт, Ексел и Уърд - мразя ги до смърт! Ще кандидатствам и в „Нов Български" - право, дано тогава някой ми каже „Браво!". Явих се на входен тест от десет компонента, но нище не можах да си спомня в момента. Тогава реших да преосмисля копнежа си и да насоча в правилната посока стремежа си. Милион европейки за пример мога да дам, дали пък всички като мене четат книги на килограм? Обръщам се към всички жени със следния апел: „За да бъдеш истинска европейка, стани фотомодел!".

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Нали?
  • Господи, каква жена!!!
  • Каква ти европейка! Че ти си направо "Световна" !
  • ... демек гъзоврътка!
  • Остави някоя книга и за нас де...

    Поздрав, Мими!!!
  • Все намираш по нещо интересно!!! Поздрави, Мими!!!
  • Като заговорихме за това - сетих се за едно интервю на известна лично (нарочно няма да спомена името), която на въпрос на журналист защо е поискала да си махне имплатнатите, отговори следното:
    - Стана ми много мъчно, че след време от мен ще археолозите ще намерят само дре оформени полукълба и малко кости!
    А то всяка може да стане фотомодел! Зависи какво ще рекламира! На желаещите мога да изпратя такива реклами за зъбни пасти, например, че ...
    А и за пипера ще има хора! вишисти без работа - дал господ! И ще внесем, ако трябва!
  • Ясен е прав...агенциите за фотомодели ще издишат от наплива на желаещите Поздравявам те,пишеш страхотно!
  • Въх нидей!
    Що не апелира по-рано, преди да "пресуша" градската библиотека?

    Поздрав и усмивка.
Propuestas
: ??:??