20 jul 2014, 20:09

Фрагмент 

  Prosa » Otros
510 0 6

...

 Възпротивявам се, по-решителна и от острието, разсичащо въздуха, срещу „реалността“. И тя се огъва по мое желание. Създавам я с погледа си. Очите ми рисуват съществуващото. Както аз го искам. Мисълта ми диктува времето. Притежавам всичко и всички. Но добронамерено. Аз съм сила, мощ, енергия, космос, хаос. Аз съм всичко и всичко съм аз. Аз съм съзидател, защото не бих разрушила. Това е истинската сила! Колкото повече имам - толкова повече дарявам, защото знам - че не го притежавам, а съм го заела от този, в чиито шепи го поставям. Той очаква мен и дори не го съзнава. Аз също го чакам - да дойде и приеме своето, което е мое. И после да го предаде на свой ред.

 Енергията е гълъб. Въздух през решетката на метала. Амен!

...

© Северина Даниелова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Оригинално и мъдро!
  • Жъвотът е красив (: Друго нямам да кажа. Благодаря на всички наминали от сърце. -С
  • Една красива митология, която приветствам по причина, че поне илюзорно ни освобождава от опеката на Реалността. Хубаво е да живеем в подобен обнадеждаващ сън, а най-добре е ако той се слее изцяло със съня на живота /"Сън на сянка е човека." - Пиндар; "Сън е животът и никой своя сън не избира." - Калдерон/. И на мен, както и на Маги, особено ми хареса не толкова мощта на Свръхчовека, а финалът с гълъба - Символ на Светия дух!

    Поздравление, Северина!

    Твоята формула е: Талант + Искреност = Поетично въздействие.

    Сърдечно твой: Последният от С.

    П.С. И никога не бива /дълбоко в нас/ да забравяме, че Животът е Ловно поле, а ние сме дивеч. Може би, дори в този миг, в нас вече се прицелват Стрелците на Съдбата. "Нещастието крачи с бързи крачки и рано или късно достига всеки човек!".
  • енергията е гълъб... страшно ми харесва това сравнение
    и лиризма с който ме впечатли този емоционален текст..
    поздравления..
  • Благодаря ти, Ангел! Старая се това да дишам и издишам като цяло (: -С
  • Много УАУ найстина това споделяне е на ръба на острието.То те кара да настръхнеш но и да си щаслив че можеш със него да раздаваш усмивки и надежда за утрешния ден!Поздрави...!!!
Propuestas
: ??:??